Asistent Manager - Oradea

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Clinicile Dentare Dr. Leahu active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager - Oradea active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Clinicile Dentare Dr. Leahu
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Oradea
  • Actualizat la: 02.01.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    „Sanatate reala si o experienta exceptionala a pacientului” este deviza retelei de Clinici Dentare Dr. Leahu. Din pasiune pentru stomatologie si din dorinta de a le oferi pacientilor cele mai bune tratamente, utilizam cea mai moderna tehnologie, pentru a putea trata chiar si cele mai complexe cazuri. De la receptie, pana la back office, intreaga echipa joaca un rol foarte important in relatia cu pacientul si in crearea unei experiente exceptionale.

    In prezent, brandul Clinicile Dentare Dr. Leahu este un lant de 10 clinici dentare (sapte in Bucuresti, una in Pitesti, una in Timisoara si una in Turda).Daca vrei sa ai parte de o dezvoltare accelerata intr-o companie de top, un mediu de lucru care sa iti permita sa devii cea mai buna versiune profesionala a ta, alatura-te echipei noastre. La Clinicile Dentare Dr. Leahu vei intalni o echipa specializata nu doar in medicina, ci si in domeniul tau de activitate. Impreuna oferim pacientilor sanatate reala si o experienta exceptionala.

    Cerinte

    • Studii superioare absolvite;
    • Experienta pe o pozitie de coordonare de minim 3 ani, experienta in coordonarea unui clinici stomatologice reprezinta un avantaj;
    • Cunoasterea limbii engleze;
    • Abilitati de negociere si promovare a serviciilor medicale oferite de clinica;
    • Abilitati de customer service;
    • Orientare spre rezultate, spre satisfacerea si fidelizarea clientilor;
    • Atitudine proactiva, implicare, capabil sa ofere un exemplu bun echipei pe care o coordoneaza;
    • Cunostinte de operare PC;
    • Permis de conducere, categoria B;

    Responsabilitati

    • Organizeaza si conduce intreaga activitate medicala desfasurata in centrul pe care il coordoneaza;
    • Raspunde de atingerea indicatorilor de performanta definiti pentru punctul de lucru coordonat (financiari, operationali, de resurse umane, de satisfactie a pacientilor);
    • Este responsabil de atingerea obiectivelor financiare ale punctului de lucru coordonat;
    • Este responsabil de asigurarea necesarului de personal pe durata timpului de lucru (receptie, medici, asistenti medicali), asigurând continuitatea activitatii;
    • Este responsabil de managementul personalului din punctul de lucru coordonat;
    • Participa la implementarea strategiei de business a companiei;
    • Este responsabil de oferirea unei experiente exceptionale pacientilor clinicii;
    • Propune planuri de crestere a performantei si a cifrei de afaceri pentru punctul de lucru coordonat.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Salariu competitiv, corelat cu experienta si performantele dovedite;
    • Oportunitati de dezvoltare profesionala;
    • Reduceri substantiale la serviciile stomatologice.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Oradea, Job national