Specialist Achiziții- perioadă determinată de 2 ani

Angajator: PwC Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    About us:

    We’re a network of firms in 158 countries with more than 236,000 people around the globe who are committed to delivering the highest quality solutions in assurance, tax and advisory services. Amongst our clients there are 419 companies from Fortune Global 500 list. We’ve been in Central and Eastern Europe for the past 25 years, employing around 8,800 professionals across the CEE region.

    Thanks to our many talented people we are recognized as a top provider of professional services. We help to build trust and solve important problems across 29 countries of CEE. We value innovation, teamwork, integrity, professionalism and we care about our people.

    As global game changers, our experts play big. Match your curiosity with continuous opportunities to learn, grow and make an impact. Join PwC and be a game changer.

    Cerinte

    PwC caută un nou coleg care să se alăture echipei noastre de Admin, cu sediul in București. Căutăm o persoană pozitivă, motivată, care lucrează bine in echipă și este responsabilă.

    - Studii superioare;
    - 1+ ani experiență relevantă in activități administrative/ achiziții;
    - Bune abilități de organizare și planificare;
    - Capacitatea de a comunica clar și profesional cu indivizi la toate nivelurile;
    - Excelente abilități digitale (MS Word, Excel, PowerPoint);
    - Nivel avansat de limba engleză, scris și vorbit;
    - Capacitatea de adaptare la un mediu de lucru dinamic.

    Responsabilitati

    - Administrează contractele cu furnizorii administrativi PwC și relația cu aceștia, inclusiv negociere/renegociere de contracte;
    - Administrează contractele interne intre entitățile PwC;
    - Construiește impreună cu managerul direct strategia de Achiziții și propune măsuri de eficientizare, direct sau prin subcontractori, menținand un grad ridicat de satisfacție;
    - Analizează situații de inlocuire a furnizorilor actuali și este responsabil de Planul de Continuitate al Afacerii in aria de competență;
    - Participă la construirea bugetului și monitorizează rezultatele, asigură respectarea bugetului, semnaland din timp orice posibilă deviație către managerul direct;
    - Caută in permanență soluții optime pentru cheltuieli, astfel incat să poată genera reduceri de cost față de buget;
    - Oferă suport clienților interni PwC din punct de vedere administrativ si al achizițiilor, incluzand situațiile neprevăzute;
    - Construiește și mentine o relație apropiată cu membrii echipei Infrastructure and Procurement;
    - Menține legătura cu echipa de management a organizației și răspunde oricăror solicitări ce vin din partea acestora, dar și din partea clienților interni, cu privire la domeniul de activitate;
    - Oferă rapoarte cerute de către managerul direct, sau de către echipa de senior management, corespunzătoare activității desfășurate;
    - Supervizează și evaluează munca membrilor echipei din subordine;
    - Administrează și alte activități ale departamentului, in funcție de necesitățile businessului, aflate in aria de competență, la cererea superiorului direct;
    - Asigură suport administrativ pentru departamentele Financiar, Marketing, Resurse Umane, in relația lor cu angajații din biroul regional.


    Oferim:

    - Vei face parte dintr-o echipă de profesioniști talentați și cu experiență;
    - Vei avea acces la platforma internă de cursuri destinate dezvoltării personale și profesionale;
    - Vei avea o dezvoltare profesională sistematică și o creștere a carierei;
    - Vei avea șansa de a lua parte la activități sociale diverse.

    Alte informatii

    - Colectarea de date cu caracter personal:
    Colectăm date personale de la solicitanții de locuri de muncă ca parte a procesului nostru de recrutare. Datele personale pot fi furnizate direct de către un solicitant sau prin intermediul unei terțe părți, i.a. agenție de recrutare, in funcție de un anumit proces de recrutare.
    Informațiile pe care le prelucrăm includ informații standard referitoare la educația dvs., istoricul ocupării forței de muncă, alte informații legate de muncă și orice alte informații furnizate către CV-ul, scrisoarea de intenție, sau in orice alte formulare de recrutare pe care vi se solicită să le completați ca parte a procesului.
    Vi se solicită să nu ne furnizați nicio informație cu privire la așa-numita categorie specială de date cu caracter personal, inclusiv rasă, origine etnică, politică, religie, apartenență la sindicat, genetică, biometrie (unde sunt utilizate in scopuri de identitate), sănătate, sex, viață sau orientare sexuală.

    - Utilizarea datelor cu caracter personal:
    Folosim informațiile despre dvs. in următoarele moduri:
    Pentru a participa la procesul de recrutare pentru o anumită funcție,
    Dacă ne oferiți consimțămantul dvs. - pentru a vă anunța oportunitățile de muncă relevante din cadrul PwC,
    Pentru a vă anunța despre evenimente legate de locuri de muncă organizate de sau in PwC, unde ați consimțit să fiți contactat pentru astfel de scopuri.

    - Baza legală pentru prelucrare:
    Păstrăm și prelucrăm datele dvs. pe bază legală (adică prevederile Codului Muncii) și pentru a lua măsuri la solicitarea dvs. nainte de a ncheia un contract de muncă. De asemenea, putem prelucra unele dintre datele dvs. n urmărirea interesului nostru legitim de a vă recruta n calitate de candidat. n cazul n care consimțiți la utilizarea datelor dvs. n scopuri specifice, vom prelucra datele pe baza consimțămntului dumneavoastră.
    n cazul unui proces de recrutare nereușit, vă vom păstra datele pe baza consimțămntului dumneavoastră.

    - Păstrarea datelor:
    Dacă aplicația dvs. are succes, datele dvs. sunt salvate pentru implementarea relației de muncă, respectand reglementările legale. Documentele de candidatură ale candidaților care nu au reușit sunt șterse cel tarziu după șase luni. Vă solicităm consimțămantul inainte de a păstra documentele de solicitare n grupul nostru de solicitări pentru o perioadă mai lungă.