Online Project Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bimbo Romania (Vel Pitar) active.


Vezi toate job-urile Online Project Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Bimbo Romania (Vel Pitar)
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.03.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grupo Bimbo Romania, cea mai mare companie de baking din lume, prezenta in 34 de tari, detine din anul 2023 masterbrandul Vel Pitar pe piata din Romania. Misiunea globala a companiei este aceea de a "hrani o lume mai buna", printr-un portofoliu de produse nutrivite si delicioase, ce raspund nevoilor consumatorilor, crescute sub branduri apreciate cu ajutorul unei echipe valoroase de peste 148,000 de oameni in jurul lumii.

    VelPitar este lider pe piata romaneasca a produselor de panificatie si un jucator important in domeniul specialitatilor de cofetarie si patiserie, biscuiti si produse de morarit. Vel Pitar detine mai mult de 20% din piata de paine feliata din Romania, iar oferta de produse se regaseste zilnic pe masa a peste 1.500.000 de romani.

    Cerinte

    - Studii superioare in Marketing, Economie sau echivalent;
    - Cunostinte bune de lucru cu Google AdWords, Google Analytics;
    - Cunostinte solide in social media pe diverse platforme (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram etc.);
    - Cunostinte solide HTML;
    - Cunostinte solide in utilizarea WordPress;
    - Experienta cu lucrul in alte sisteme de content management (CMS);
    - Utilizator avansat al Microsoft Office;
    - Experienta in Paid Advertising, PPC, SEO, SEM este considerata avantaj;
    - Aptitudini analitice profunde si gandire cifrica;
    - Limba engleza scris si vorbit fluent;
    - Sa fie la curent cu cele mai noi tendinte si cu cele mai bune practici in marketingul online;

    Aptitudini personale:
    - Este proactiv;
    - Conceptualizeaza si respecta termenele limita;
    - Are o deosebita atentie pentru detalii si acuratete in executie;
    - Are capacitati de planificare, organizare si management al timpului;
    - Este capabil sa lucreza atat independent cat si in cadrul unei echipe ;
    - Are capacitati de prezentare si cercetare;
    - Este capabil sa indeplineasca mai multe cerinte concomitent;
    - Este capabil sa gestioneze problemele in mod obiectiv si analitic;
    - Are capacitatea de a interactiona cu orice nivel de raportare;
    - Este integru;
    - Are capacitati excelente de rezolvare a problemelor;

    Responsabilitati

    Pasiunea pentru tehnologiile actuale si o buna intelegere a mediului digital sunt abilitati excelente pentru aceasta pozitie. Responsabilitatile vor include asigurarea realizarii in mod curent a tuturor materialelor promotionale si de marketing necesare procesului de creare a strategiei de online;

    Detaliile job-ului:
    - Va fi subordonat Directorului de Marketing;
    - Va lucra cu echipele interne, se va concentra pe strategiile de emailing, digital, social media si web marketing si va cauta modalitati de integrare a tuturor acestor elemente in planurile generale de marketing;
    - Va sprijini campaniile de dezvoltare, va inlesni aprobarile si va gestiona in mod coerent executia campaniilor de marketing online;
    - Va contribui la dezvoltarea marcilor companiei si va crea concepte de marketing online pentru fiecare portofoliu de eveniment;
    - Va genera rapoarte analitice pentru campanile de email si trafic web;
    - Isi va asuma rolul de a integra comunicarea online in dezvoltarea campaniilor de marketing folosind canalele web si social media;
    - Va colabora in mod eficient cu Managerii de Brand si echipele interne pentru a propune, dezvolta si executa campanile online in directia realizarii indicatorilor specifici precum si planului de vanzari;
    - Va planifica si executa toate paginile web, SEO/SEM, bazele de date, email, campanile de display si publicitate; va pastra legatura cu dezvoltatorii web agreati pentru ca site-ul companiei sa fie actualizat la zi, cu informatii corecte si de impact in comunicarea brandurilor;
    - Va gestiona rezultatele tuturor campaniilor de digital marketing si evalueaza rezultatele (ROI si KPI);
    - Va identifica tendintele si informatiile pietei si astfel optimizeaza bugetele aferente canalului digital;
    - Va genera noi strategii de crestere ;
    - Va planifica, executa si cuantifica testele de conversie;
    - Se va folosi de abilitatile de analiza pentru a evalua experientele integrate adresate consumatorului pe toate canalele (B2B si B2C);
    - Va evalua tehnologiile emergente.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (95)