Analist marketing

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bimbo Romania (Vel Pitar) active.


Vezi toate job-urile Analist marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Bimbo Romania (Vel Pitar)
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.02.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grupo Bimbo Romania, cea mai mare companie de baking din lume, prezenta in 34 de tari, detine din anul 2023 masterbrandul Vel Pitar pe piata din Romania. Misiunea globala a companiei este aceea de a "hrani o lume mai buna", printr-un portofoliu de produse nutrivite si delicioase, ce raspund nevoilor consumatorilor, crescute sub branduri apreciate cu ajutorul unei echipe valoroase de peste 148,000 de oameni in jurul lumii.

    VelPitar este lider pe piata romaneasca a produselor de panificatie si un jucator important in domeniul specialitatilor de cofetarie si patiserie, biscuiti si produse de morarit. Vel Pitar detine mai mult de 20% din piata de paine feliata din Romania, iar oferta de produse se regaseste zilnic pe masa a peste 1.500.000 de romani.

    Cerinte

    Ce trebuie sa ai?
    - Studii superioare finalizate
    - Experienta in cercetari calitative si sondaje de piata, experienta in analiza datelor interne, KPI companiei si propunerea unor actiuni de urmat pe baza acestor analize
    - Experienta in departamentul de marketing sau trademarketing constituie un avantaj.
    - Capacitate analitica, responsabilitate
    - Foarte bune cunostinte de operare PC (Excel, PowerPoint, Word);
    - Orientare catre rezultate, capacitate de rezolvare a problemelor
    - Abilitati de comunicare
    - Capacitate de intelegere a indicatorilor financiari
    - Capacitate de automotivare, de a lucra in echipa, de a colabora cu departamentul de vanzari pentru rafinarea datelor obtinute din analizele efectuate
    - Dinamism, receptivitate, initiativa.

    Responsabilitati

    Printre activitatile pe care le vei avea se numara:
    - Coordonarea colectarii periodice de informatii din piata despre preturi si vanzari, precum si centralizare, analiza, interpretare si recomandari
    - Realizarea si analiza rapoartelor de marketing si de trade marketing pe baza datelor de Retail Audit, cercetare de piata si a datelor interne de vanzari
    - Studii de piata: suport in definirea obiectivelor, a metodologiei, realizarea chestionarelor de studiu de piata, obtinerea de date publice
    - Centralizarea datelor cantitative provenite din chestionare
    - Participare la discutiile din care se extrag date calitative
    - Cautarea informatiilor necesare in realizarea strategiilor de marketing local
    - Estimari de trenduri, segmente de piata unde exista oportunitati de extindere a pietei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (98)