Asistent Relatii Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Renania active.


Vezi toate job-urile Asistent Relatii Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Renania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 02.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei



    Cu o istorie de peste 20 ani, Renania este lider in domeniul protectiei muncii si sanatatii. La Renania oferim companiilor partenere si utilizatorilor finali setul complet de solutii, produse si servicii adecvate pentru a proteja viata la lucru, in spitale, in medii cu risc sporit sau in activitatile domestice, de zi cu zi. Rezultatele spun cat esti de bun! Ne plac oamenii motivati, cu focus pe rezultate si initiativa. Apreciem instinctul antreprenorial, gandirea de tip outside the box, abilitatea de a lua decizii inspirate in timp real si si orientarea spre solutie. Pentru cei al caror profil confirma acest gen de vocatie pentru leadership, Renania e mediul potrivit pentru a face performanta. Cititi pe profilul Hipo al companiei descrierea posturilor disponibile in acest moment sau trimiteti cv-ul in atentia colegilor de la Resurse Umane: cariere@renania.ro . Candidatura este selectata in functie de rezultatele obtinute la job-urile anterioare, de optiunile pentru un post, de profil si de numarul de pozitii disponibile.

    Cerinte

    Experienta de cel putin 6 luni in lucrul cu clientii;
    Absolvent studii medii;
    Buna utilizare a softurilor specifice (MS Office Excel avansat, Outlook);
    Limba engleza la nivel mediu;
    Comunicare (voce placuta si clara, fluenta in exprimare, ascultare activa);
    Atitudine pozitiva orientata spre client;
    Abilitatea de a identifica si rezolva probleme;
    Preocupare pentru exactitate;
    Orientare catre rezultate;
    Autonomie;
    Initiativa si pro-activitate;

    Responsabilitati

    Oferirea de raspunsuri la sesizarile clientilor companiei atat telefonic cat si front-desk;
    Inregistrarea si rezolvarea solicitarilor clientilor prin mijloace specifice;
    Identificarea cauzelor generatoare de sesizari si propunerea de solutii.
    Gestionarea fluxului de retururi din cadrul companiei.
    Actualizarea coordonatelor clientilor si efectuarea sondajelor cu privire la gradul de satisfactie al clientilor companiei.

    Alte informatii

    Oferta (bonusuri, beneficii):
    Pachet salarial motivant;
    Sistem de bonusare;
    Dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic si orientat catre performanta;
    Posibilitati de crestere profesionala, programe de training.

    Pentru detalii despre prelucrarea datelor cu caracter personal in conformitate cu prevederile Regulamentului European privind protectia persoanelor fizice privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, va rugam sa consultati Nota de Informare a Renania Trade privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidatilor,respectiv Acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal ale candidatilor, care se gasesc pe pagina de Cariere de pe site-ul companiei noastre.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    3700 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Pitesti,

    Vezi job-uri similare (473)