Responsabil alocari stocuri

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PENNY. active.


Vezi toate job-urile Responsabil alocari stocuri active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: PENNY.
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ilfov
  • Actualizat la: 16.10.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

    Îți prezentăm PENNY:

    PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.

    PENNY Romania deja înseamnă:

    376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 
    7000 de angajați

    Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.

    Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.

    Ce spun colegii noștri despre PENNY?

    „Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]

    „Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

    În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.

    Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.

    În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.


    Cerinte

    CANDIDATUL IDEAL:

    - Experientă in retaillogistica;
    - Studii superioare;
    - Cunostinte de limba engleză;
    - Bune abilitati organizatorice;
    - Capacitatea de a lucra atat independent dar si in echipa;
    - Capacitatea de a gestiona baze de date mari, respectiv de analiza si sinteza a datelor;
    - Abilitati foarte bune de comunicare ;
    - Dorinta de autodezvoltare;
    - Etica, onestitate si integritate;
    - Cunostinte foarte bune de MS Office (Excel nivel avansat)
    - Abilități analitice si experiență in utilizarea de EXCEL, și alte instrumente software conexe.
    - Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
    - Trebuie să demonstreze o abordare flexibilă și colaborativă n rezolvarea problemelor;
    - Aptitudini organizatorice si analitice;
    - Atentie sporita la detalii.

    Responsabilitati

    Suport operational Gestionarea alocarilor de marfa

    - Oferirea de suport operational pentru departamentele Achizitii, Logistica si Vanzari;
    - Gestionarea intregului flux de alocari de marfa din depozite catre magazine conform obiectivelor departamentului si companiei;
    - Monitorizarea livrarilor, stocurilor din depozite cat si a produselor alocate pana la livrarea in magazine (nivelul magazinelor);
    - Colaborarea activa cu departamentul Logistica si mentinerea proceselor in parametrii optimi;
    - Asigurarea ca fluxurile de munca si procesele in care este implicat se desfasoara efectiv si eficient;
    - Utilizarea bazelor de date mari, introducerea si exportarea de informatii;
    - Identificarea problemelor in lantul de aprovizionare, gasirea solutiilor pentru imbunatatire si integrarea in fluxul de munca;
    - Contributia la o buna cooperare intre departamente si implicarea in crearea de proceduri si optimizarea fluxului de munca.

    Suport informational

    - Oferirea suportului informational necesar departamentului de Achizitii in procesul decizional;
    - Utilizarea sistemelor companiei si instrumentelor software operationale de investigareraportare in scopul de a colecta
    date utile pentru raportari si analize;
    - Dezvoltarea si generarea rapoartelor zilnice, saptamanale, lunare si ad-hoc la cererea managementului sau din proprie
    initiativa in scopul evidentierii tendintelor indicatorilor de departament;
    - Crearea si actualizarea diferitelor rapoarte,in scopul de a maximiza performanta procesului de comanda;
    - Elaborarea de rapoarte pe baza informatiilor colectate din diferite sisteme ale companiei si realizarea de
    analize utile pentru procesul de luare a deciziilor in departamentul de achizitii;

    Alte informatii

    BENEFICII:

    - asigurare medicala privata;
    - zile suplimentare pentru concediu de odihna;
    - transport asigurat;
    -tichete de masa;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre PENNY.. Consultati Politica de procesare a datelor personale a PENNY. >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (13)