Specialist achizitii - lucrari de infrastructura

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Specialist achizitii - lucrari de infrastructura active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Experienta pe o pozitie similara in domeniul constructiilor de cai ferate;
    Cunostinte bune de limba engleza;
    Studii superioare finalizate;
    Cunostinte bune de MS Office (in special Excel);
    Abilitati deosebite de comunicare si negociere;
    Cunostinte privind principiile si procesele legate de serviciile de achizitii, inclusiv evaluarea nevoilor clientilor, intrunirea standardelor de calitate a produselor si evaluarea furnizorilor;
    Auto disciplina, punctualitate si respectarea termenelor limita;
    Capacitatea de a coordona un numar mare de informatii;
    Capacitatea de rezolvare a problemelor, spirit analitic;
    Capacitate de comunicare directa (fata in fata sau la telefon) cu furnizorii;
    Disponibilitate pentru deplasari la sediile furnizorilor (negocieri, organizari de livrari materiale, etc);
    Capacitate de a lua decizii rapide, gandire analitica, orientare spre rezultate, perseverenta si organizare;
    Posesor permis auto.

    Responsabilitati

    Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori,
    Negocierea contractelor de furnizare,
    Gestionarea eficienta a stocurilor,
    Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala,
    Identifica noi furnizori de produse in scopul largirii portofoliului comercial,
    Prospecteaza in permanenta piata de profil,
    Mentine si dezvolta relatia cu furnizorii traditionali ai companiei,
    Mentine si dezvolta relatii optime cu toti furnizorii si potentialii furnizori, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale si a situatiilor critice,
    Evalueaza si selecteaza potentiali furnizori si tine sub control evidenta documentelor de calitate ale furnizorilor (certificate, autorizatii, declaratii de conformitate si calitate, etc), in conformitate cu procedurile interne, fisele de proces din cadrul sistemului certificate de management integrat,
    Evalueaza periodic furnizorii in baza criteriilor specifice stabilite la nivel de companie (ex. Conditii de livrare, preturi etc.),
    Identifica nevoile de aprovizionare si planifica comenzile in conformitate cu necesitatile lucrarilor din licitatii sau contractele incheiate,
    Negociaza conditiile initierii si derularii de noi contracte,
    Colaboreaza cu departamentul juridic, departamentul tehnic-ofertare si financiar,
    Propune procedura de achizitie aprovizionare si modificarile acesteia atunci cand se impun,
    Evalueaza si analizeaza factorii de influenta a achizitiilor actuale si propune masuri de actiune astfel incat activitatea companiei sa nu fie afectata,
    Previne sincopele in aprovizionarea cu produse, gasind produse similare, conform cerintelor beneficiarului (caiet de sarcini, fisa de date, oferte depuse in licitatii),
    Urmareste in permanenta evolutia preturilor pe piata interna si externa.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (35)