Tehnoredactor birou notarial Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile DARE active.


Vezi toate job-urile Tehnoredactor birou notarial Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: DARE
Domeniu:
  • Juridic
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

       DARE (Development Advice & Resources) is a consultancy company with a focus on helping organizations realize the potential in their people and on helping people discovering their talents. Services are organized into four areas: People Strategy; Organizational Performance; Talent Management; Adoption and Change Management Execution.

    Cerinte

    Studii mediistudii superioare;
    Cunoștințe n domeniul juridic reprezintă un avantaj;
    Buna cunoaștere a gramaticii limbii romne;
    Cunoștințe foarte bune de operare PC (Microsoft Office), rapiditate și acuratețe n redactarea documentelor;
    Excelente abilități de comunicare și relaționare interumană (amabilitate și deschidere față de clienți, răbdare, atenție sporita la detalii, capacitate de organizare);
    Capacitatea de a rezolva probleme multiple n același timp;
    Seriozitate și discreție cu privire la datele prelucrate;
    Integritate morală şi profesională;
    Rezistență la stres, punctualitate;
    Disponibilitate de a sta peste program ocazional.

    Responsabilitati

    Redactarea proiectelor de acte notariale: declarații, procuri, contracte de vnzare-cumpărare, donație, ntreținere, mprumut, ipotecă, acte de partaj, contracte de comodat, succesiuni, testament, divorțuri, convenții etc;
    Pregătirea documentațiilor necesare ntocmirii acestor acte și finalizarea actelor pentru a fi semnate;
    Verificarea și nscrierea acestor acte n registrele naționale notariale;
    Efectuarea verificărilor aferente procedurilor succesorale;
    Redactarea diferitelor cereri, adrese, răspunsuri la solicitările instanțelor judecătorești, diferitelor instituții sau organe abilitate;
    Realizarea relației directe cu publicul ntr-un mod deschis, amabil și profesionist;
    ntocmirea mapelor respectivelor documente notariale pentru a fi arhivate.

    Alte informatii

    Locație frumoasă, mediu de lucru dinamic, plăcut;
    Oportunități de nvățare și relaționare;
    Expunere la mediul de business;
    Pachet financiar: 2500 lei net plus beneficii (cu posibilitatea de a ajunge la 4000/4500 lei net n funcție de experiență, cunoștințe, abilități și performanțe).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (12)