Front Desk Officer Relatii clienti ENEL
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Advalia Services active.Vezi toate job-urile Front Desk Officer Relatii clienti ENEL active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro |
Angajator: | Advalia Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.12.2019 |
Remote work: | On-site |
Advalia Services este o societate nou infiintata dar, deja furnizoare de servicii de contact center si back office pentru cele mai importante companii din Romania precum si pentru o cunoscuta firma de pariuri sportive din Italia.
Cerinte
Cerinte
Studii medii absolvite
Cunostinte operare calculator
Experienta minima: 6 luni in VanzariCall center etc
Abilitati de comunicare cu oamenii
Responsabilitati
Asistarea clientilor in vederea utilizarilor echipamentelor de tip self service
Relationarea cu clientiipotentialii clienti Enel care vin in magazinele Enel, prin abordarea directa a acestora si identificarea necesitatilor acestora
Prezentarea procesului de racordare la retea si contractare, prezentarea modului de solutionare a diverselor cereri formulate de client precum si inregsitrarea acestora in sistemul informatic
Inregistrarea, arhivarea si transmiterea documentelor fizice primite de la clienti sau Achizitor care fac obiectul activitatii desfasurate de Achizitor : cereri, documente, contracte de furnizare a energiei electrice, oferte de furnizare, avize de racordare sau amplasament, documente pentru constituirea garantiei precum si a altor documente ;
Actualizarea bazei de date a clientilor existenti
Preluarea si introducerea in sistemul informatic a acordurilor de prelucrare a datelor personale ale clientilor
Scanarea documentelor depuse de clienti in situatia in care este necesar acest lucru
Verificarea datelor de inregistrare ale clientilor precum si orice alte activitati comunicate de catre Achizitori, necesare pentru indeplinirea obiectului prezentului contract
Prezentarea avantajelor contractelor de furnizare a energiei electricegazelor naturaleserviciilor cu valoare adaugata si incheiereaactivarea acestora
Prezentarea avantajelor extra serviciilor si produselor puse la dispozitie clientilor de catre Achizitor si incheierea sau activarea contractelor pentru acestea
Ce vei primi:
Pregatire si suport, adica training platit din prima zi
Salariu fix+tichete de masa+bonusuri+decont transport
Program de lucru de luni pana vineri - 9:00 - 17:30
Sansa de a creste impreuna,
Colegi simpatici si de gasca, punct de lucru intr-unul din sediile ENEL
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Service Desk Agent with English Aplica fara CV | |
Reprezentant Relatii Clienti Back Office BUCURESTI, | |
Service Desk Technical Support Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (86) |
Raporteaza eroarea la