Front Desk Officer Relatii clienti ENEL

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Advalia Services active.


Vezi toate job-urile Front Desk Officer Relatii clienti ENEL active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: Advalia Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Advalia Services este o societate nou infiintata dar, deja furnizoare de servicii de contact center si back office pentru cele mai importante companii din Romania precum si pentru o cunoscuta firma de pariuri sportive din Italia.

    Cerinte

    Cerinte
    Studii medii absolvite
    Cunostinte operare calculator
    Experienta minima: 6 luni in VanzariCall center etc
    Abilitati de comunicare cu oamenii

    Responsabilitati

    Responsabilitati
    Asistarea clientilor in vederea utilizarilor echipamentelor de tip self service
    Relationarea cu clientiipotentialii clienti Enel care vin in magazinele Enel, prin abordarea directa a acestora si identificarea necesitatilor acestora
    Prezentarea procesului de racordare la retea si contractare, prezentarea modului de solutionare a diverselor cereri formulate de client precum si inregsitrarea acestora in sistemul informatic
    Inregistrarea, arhivarea si transmiterea documentelor fizice primite de la clienti sau Achizitor care fac obiectul activitatii desfasurate de Achizitor : cereri, documente, contracte de furnizare a energiei electrice, oferte de furnizare, avize de racordare sau amplasament, documente pentru constituirea garantiei precum si a altor documente ;
    Actualizarea bazei de date a clientilor existenti
    Preluarea si introducerea in sistemul informatic a acordurilor de prelucrare a datelor personale ale clientilor
    Scanarea documentelor depuse de clienti in situatia in care este necesar acest lucru
    Verificarea datelor de inregistrare ale clientilor precum si orice alte activitati comunicate de catre Achizitori, necesare pentru indeplinirea obiectului prezentului contract
    Prezentarea avantajelor contractelor de furnizare a energiei electricegazelor naturaleserviciilor cu valoare adaugata si incheiereaactivarea acestora
    Prezentarea avantajelor extra serviciilor si produselor puse la dispozitie clientilor de catre Achizitor si incheierea sau activarea contractelor pentru acestea

    Alte informatii

    Ce vei primi:
    Pregatire si suport, adica training platit din prima zi
    Salariu fix+tichete de masa+bonusuri+decont transport
    Program de lucru de luni pana vineri - 9:00 - 17:30
    Sansa de a creste impreuna,
    Colegi simpatici si de gasca, punct de lucru intr-unul din sediile ENEL

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (86)