Agent Back Office - limba spaniola (nivel mediu)

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    Gi Group recruteaza Analist Servicii Client - limba spaniola (nivel mediu), pentru clientul sau, o companie care activeaza in domeniul fiscal.

    OBIECTIVUL POSTULUI:
    Sa administreze serviciul de recuperare a accizei la motorina din Europa oferit clientilor din portofoliu.

    CERINTE

    - Bune abilitati de organizare si atentie la detaliu;
    - Bune abilitati de comunicare;
    - Orientare spre rezultate;
    - Bune abilitati de intelegere, procesare logica a informatiiilor si de utilizare a noilor informatii in situatii similare;
    - Bune abilitati de operare calculator: Word, Excel, Outlook, Acces, navigare Internet pentru identificare de informatii relevante in domeniul de activitate;
    - Cunostinte de limba italiana si/sau spaniola la nivel mediu.

    Responsabilitati

    RESPONSABILITATI:

    - Contactarea clientilor din portofoliu pentru obtinerea documentelor si informatiilor necesare rambursarii accizei;
    - Procesarea documentele si informatiilor primite de la clienti, pregatirea si trimiterea catre autoritatile fiscale cererile de rambursare a accizei;
    - Comunicarea cu autoritatile fiscale pentru a finaliza procesul de rambursare a accizei pentru fiecare cerere de rambursare;
    - Trimiterea catre clienti, periodic, in functie de termenele impuse de autoritatile fiscale ale fiecarei tari de unde se recupereaza acciza, informatiile pentru obtinerea documentelor necesare rambursarii accizei;
    - Obtinerea de la toti clientii contactati documentele solicitate;
    - Verificarea periodica pe site-urile autoritatilor fiscale modificarile de legislatie care afecteaza rambursarea accizei;

    Alte informatii

    BENEFICII:
    - Pachet salarial atractiv, corelat cu nivelul de experienta;
    - Contract pe perioada nederminata;
    - Program de lucru office;
    - Sustinere in formarea unei cariere de succes.