Agent Back Office - limba spaniola (nivel mediu)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Agent Back Office - limba spaniola (nivel mediu) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.10.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group recruteaza Analist Servicii Client - limba spaniola (nivel mediu), pentru clientul sau, o companie care activeaza in domeniul fiscal.

    OBIECTIVUL POSTULUI:
    Sa administreze serviciul de recuperare a accizei la motorina din Europa oferit clientilor din portofoliu.

    CERINTE

    - Bune abilitati de organizare si atentie la detaliu;
    - Bune abilitati de comunicare;
    - Orientare spre rezultate;
    - Bune abilitati de intelegere, procesare logica a informatiiilor si de utilizare a noilor informatii in situatii similare;
    - Bune abilitati de operare calculator: Word, Excel, Outlook, Acces, navigare Internet pentru identificare de informatii relevante in domeniul de activitate;
    - Cunostinte de limba italiana si/sau spaniola la nivel mediu.

    Responsabilitati

    RESPONSABILITATI:

    - Contactarea clientilor din portofoliu pentru obtinerea documentelor si informatiilor necesare rambursarii accizei;
    - Procesarea documentele si informatiilor primite de la clienti, pregatirea si trimiterea catre autoritatile fiscale cererile de rambursare a accizei;
    - Comunicarea cu autoritatile fiscale pentru a finaliza procesul de rambursare a accizei pentru fiecare cerere de rambursare;
    - Trimiterea catre clienti, periodic, in functie de termenele impuse de autoritatile fiscale ale fiecarei tari de unde se recupereaza acciza, informatiile pentru obtinerea documentelor necesare rambursarii accizei;
    - Obtinerea de la toti clientii contactati documentele solicitate;
    - Verificarea periodica pe site-urile autoritatilor fiscale modificarile de legislatie care afecteaza rambursarea accizei;

    Alte informatii

    BENEFICII:
    - Pachet salarial atractiv, corelat cu nivelul de experienta;
    - Contract pe perioada nederminata;
    - Program de lucru office;
    - Sustinere in formarea unei cariere de succes.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (578)