Asistent vanzari

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Productie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 14.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Minim 1 an experienta in lucrul cu programele de gestiune;
    - Cunostinte SAP: nivel avansat;
    - Studii tehnice economice;
    - Cunostinte limba engleza: nivel avansat;
    - Cunostinte foarte bune operare PCMicrosoft Office (Excel, PowerPoint, etc);
    - Abilitati foarte bune de comunicare si spirit de echipa;
    - Flexibilitate, dinamism, tenacitate.

    Responsabilitati

    - Administrarea si derularea comenzilor primite de la client:
    - Introducerea comenzilor in sistem;
    - Administrarea, derularea si transmiterea comenzilor catre fabrica;
    - Sustinerea activitatii reprezentantilor de vanzari din serviciul extern;
    - Intocmirea de diverse situatii si rapoarte bazate pe datele activitatii comerciale;
    - Intocmirea de oferte si urmarirea acestora.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Transport asigurat;
    - Bonusuri anuale in functie de performanta;
    - Oportunitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica, in cadrul unui concern international;
    - Posibilitatea dezvoltarii pe plan professional.