HR Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile KREDYT INKASO active.


Vezi toate job-urile HR Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: KREDYT INKASO
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.10.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    KREDYT INKASO este unul dintre liderii pietei de colectare creante din Polonia, inca din anul 2001 si totodata, unul dintre cele mai mari grupuri de investitii din Europa. In prezent, isi desfasoara activitatea in tari precum Polonia, Rusia, Romania, Bulgaria si Croatia.
    INCEPAND DIN 2001, suntem prima companie din Polonia ce a investit in portofoliile de credite neperformante. Debutul companiei la Bursa de Valori din Varsovia, a avut loc 6 ani mai tarziu, in anul 2007.
    INCEPAND DIN MARTIE 2013, KREDYT INKASO si-a pus amprenta si in Romania, unde a cunoscut un succes grandios.

    Cerinte

    Experienta in administrarea resurselor umane si recrutare minim 1 an;rn Cunostinte de legislatie a muncii si recrutare personal;rn Excelente abilitati de comunicare si de prioritizare a sarcinilor;rn Cunostinte medii de limba engleza

    Responsabilitati

    Mentine colaborarea intre angajator si firma de servicii de resurse umane;rn Se asigura ca toata documentatia aferenta procesului de angajare si integrare, ulterioare procesului de selectie, este completa si sa raporteze prompt catre compania ce ofera servicii de HR, toate datele necesare inregistrarii angajatilor in sistemele informatice conform legislatiei in vigoare;rn Relationarea si informarea personalului angajat in cazul modificarii documentelor;rn Intocmeste pontajul si se asigura ca este transmis firmei de servicii de resurse umane;rn Evidenta tichete de masa;rn Creeaza si actualizeaza bazele de date continand detaliile referitoare la salariati (date salariati, evidenta concedii medicale si de odihna, promovari etc.)rn Gestioneaza si arhiveaza fizic documentele specifice alocate, in conformitate cu procedurile interne si reglementarile legale aplicabile;rn Coordoneaza si monitorizeaza procesul de publicare interna si externa a anunturilor privind posturile vacante (prin intermediul tuturor mediilor de comunicare disponibile) a anunturilor;rn Receptioneaza toate aplicatiile interne si externe ale candidatilor si cauta in baza de date existenta aplicatii depuse anterior care corespund criteriilor mentionate in profilul candidatului si fisa de post;rn Efectueaza screening-ul preliminar al tuturor aplicatiilor primite si se asigura ca aplicatiile selectate pentru interviu corespund fisei postului si profilului candidatului din punct de vedere al calificarii profesionale, a abilitatilor, experientei si cunostintelor;rn Organizeaza si sustine interviurile (inclusiv cele telefonice) preliminare;rn Alcatuieste short-list-ul pe baza caruia candidatii vor fi intervievati si de catre managerul angajator;rn Participa la interviul final impreuna cu managerul implicat si ofera feedback asupra abilitatilor candidatului;rn Participa la procesul de decizie in ceea ce priveste candidatul cel mai potrivit;rn Ofera feed-back candidatilor la finalizarea procesului de recrutare.

    Alte informatii

    Beneficiirn Norma de lucru 8 orezi, de Luni pana Vineri;rn Tichete de masa, abonament medical la clinica privata;rn Mediul de lucru este profesionist, activ si inovator si de tip participativ;rn Oportunitati de a invata si de a se dezvolta intr-un mediu constructiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (21)