Order Management Analyst with German(B1-level)

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 16.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    For our client, a well-known leader in personal systems and printing we are looking for an Order Management Analyst with German.

    Requirements :
    - Fluency in English(B2-C1) and German(B1) communication (written and spoken);
    - Previous customer support experience (1-2 years working experience);
    - Very good analytical skills;
    - Good PC skills (Outlook, Excel, Microsoft Office package);
    - Ability to work under pressure multiple deadlines in a fast paced business environment;
    - Good organizational skills, good multitasking abilities.

    Responsabilitati

    Responsibilities:
    - Analyze, approve and place orders for customers based in the customer supplies budget.
    - Manage customer supplies needs within a defined period and provide solution upon request.
    - Considers all the orders placed, analyzing all orders of the current day through the Warehouse Management System and monitoring the timeout orders.
    - Review and update all the workflow and cases of Customer Services.
    - Checking whether the price of a single combined package (random combination) is correct and whether the payment page can be redirected.
    - Entering the delivery address, checking whether the credit card payment page can be redirected and also if the payment mode is supported or available.
    - Ensuring the content accuracy, monitoring the page in real time or providing feedback immediately and track the resolution.

    We offer:
    - Health Insurance;
    - Meal Tickets;
    - Extra benefits;
    - Great and fun environment.

    Job Code: 300919RRM