Sales assistant INTERSPORT Romania

Angajator: Intersport
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Oradea
  • Piatra Neamt
  • Actualizat la: 14.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    Amabil și orientat către client;
    Organizat;
    Energic;
    Curios;
    Perseverent;
    Pozitiv;
    Orientat către rezultate si dezvoltare personala;
    Dinamic;
    Ambitios;
    Cu spirit de echipa;
    Pasionat de sport;
    Studii medii;
    Studii superioare in curs;
    Cunostintele in domeniul articolelor sportive constituie avantaj.

    Responsabilitati

    Asigura vanzarea produselor cu respectarea procedurilor specifice INTERSPORT;
    Asigura consultanta tehnica clientilor INTERSPORT cu privire la modul de functionare, utilitatea si garantia produselor INTERSPORT ;
    Pastreaza in permanenta o atitudine profesionista, prietenoasa, dar totodata plina de respect fata de clienti sau potentialii clienti ai magazinului ;
    Foloseste un limbaj adecvat, pe un ton moderat, atat fata de clienti sau potentialii clienti cat si fata de colegi sau superiori ;
    Saluta clientii la intrarea/abordare si la iesirea din magazin (cu zambetul pe buze)
    Tine o permanenta evidenta a solicitarilor clientilor atat cu privire la produse cat si cu privire la servicii sau orice alte observatii si comunica aceste solicitari/ observatii superiorului ;
    Are o atitudine proactiva, venind in intampinarea solicitarilor clientilor prin intrebari aditionale, sugestii legate de produse etc
    Recomanda clientilor doar produsele comercializate in cadrul magazinelor INTERSPORT
    Se preocupa de imbunatatirea permanenta a abilitatilor si cunostintelor sale in ceea ce priveste tehnicile de vanzare si de satisfacere a clientului ;
    Participa periodic la realizarea inventarelor;
    Participa ori de cate ori este nevoie la receptia marfii in magazin, la etichetarea si aranjarea acesteia pe rafturi si in depozit ;
    Participa ori de cate ori este nevoie la activitati de curatare a magazinului, in principal a spatiului destinat vanzarii;
    Participa atunci cand este nevoie la targuri, expozitii sau actiuni promotionale ale firmei.
    Pastreaza in bune conditii bunurile companiei care ii sunt incredintate spre folosinta, cu respectarea politicilor si procedurilor interne si a legislatiei in vigoare ;
    Utilizeaza corect masinile, aparatura, uneltele, substantele periculoase, echipamentele de transport şi alte mijloace de producţie;
    Angajatii Departamentului Hardware monteaza/demonteaza/transporta aparatele de hardware atat in magazin cat si la sediul/domiciliul clientului cu respectarea normelor de protectia muncii
    Este responsabil sa nu procedeze la scoaterea din functiune, la modificarea, schimbarea sau inlaturarea arbitrara a dispozitivelor de securitate proprii, in special ale masinilor, aparaturii, instalatiilor tehnice si cladirilor si sa utilizeze corect aceste dispozitive;
    Comunica imediat angajatorului si/sau lucratorilor desemnati orice situatie de munca despre care au motive intemeiate sa o considere un pericol pentru securitatea si sanatatea angajatilor, precum si orice deficienta a sistemelor de protectie;
    Aduce in scris la cunostinta directorului de magazin si/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoana;

    Alte informatii

    Pachet atractiv de beneficii - salariu fix+bonus vanzari+ tichete de masa + decontarea transportului. Program de lucru flexibil, in ture. Norma de lucru 6/8 ore in functie de nevoile candidatului. Mediu de lucru dinamic, oportunitati de dezvoltare a carierei, traininguri de specialitate.
    Nu ai experienta? Nu ezita! Echipa noastra de traineri abia asteapta sa te introduca in lumea vanzarilor!