Asistent comercial cu limba engleza

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 14.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Energici, pozitivi, organizati si cu o foarte buna prezenta  de spirit. Astfel sunt Asistentii nostrii comerciali si tot la fel de awesome ne-am dori sa fii si tu!


    Profilul complet al un asistent comercial performant:



    • Abilitati excelente de limba engleza, scris/vorbit – nivel minim B2;

    • Bune abilitati de comunicare si persuasiune;

    • Dinamism, corectitudine si implicare;

    • Bune abilitati de organizare si o atitudine proactiva;

    • Capacitatea de a se adapta la situatii noi, neprevazute;

    • Capacitatea de a cauta si de a sintetiza informatii;

    • Cunoasterea de instrumente PC: Excel, Word, Internet.

    Responsabilitati

    Ce implica activitatea asistentilor nostri comerciali?



    • Colaborarea constanta cu buyer-ului din zona alocata: realizarea agendei de întâlniri a acestuia si redactarea dosarelor de prezentare a produselor identificate, asigurând totodata corectitudinea si monitorizarea acestor dosare;

    • Identificarea de noi furnizori si introducerea lor în baza de date a companiei, cu scopul de a detecta diverse oportunitati de achizitie;

    • Mentinerea relatiilor comerciale cu furnizorii existenti si cu cei potentiali;

    • Gestionarea bazei de date cu furnizori existenti;

    • Urmarirea loturilor de produse trimise de furnizori;

    • Colaborarea cu serviciul Marketing pe baza propunerilor de achizitii transmise.

    Alte informatii

    Beneficii:



    • Posibilitatea de a-?i dezvolta poten?ialul commercial într-un mediu profesionist, al?turi de o echip? dinamic? ?i de succes;

    • Oportunit??i de cre?tere ?i evolu?ie profesional?;

    • Pachet salarial atractiv, care include beneficii, dar ?i bonusuri în func?ie de rezultate.