Consilier Vanzari Scule/Unelte Constanta

Angajator: Industrial Access
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Internship
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 17.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    Industrial Access SA Romania  este cea mai mare companie de  inchirieri utilaje pentru acces si lucru la inaltime,  din zona Balcanilor, cu o istorie de doar 9 ani de crestere rapida, de la o mica  firma antreprenoriala la cea mai dezvoltata retea de depozite de echipamente pentru acces si lucru la inaltime din Romania ( de asemenea avem 2 subsidiare in Bulgaria si Moldova). 

    Cerinte

    Industrial Access angajeaza reprezentant comercial pentru punctul de inchiriere echipamente din cadrul magazinului de bricolaj Leroy Merlin - Constanta.

    Iti plac vanzarile si relationarea cu clientii? Esti genul de persoana care nu se lasa pana nu gaseste o solutie care sa i se potriveasca clientului?
    Iti este usor sa intelegi cum functioneaza echipamentele tehnice din domeniul constructiilor si care este aplicabilitatea lor?
    Te atrag provocarile si iti doresti sa lucrezi intr-o organizatie cu sisteme de lucru moderne, care te incurajeaza sa te dezvolti personal si profesional?
    Atunci...locul tau este la noi!!!

    Daca doresti sa te alaturi echipei noastre estiai:

    - persoană dinamică, cu spirit de initiativă, orientată spre rezultate;
    - bune abilităţi de vanzare, prezentare şi negociere;
    - studii medii sau superioare;
    - experienţă n domeniul vnzărilor de minim 1 an;
    - experienţa n nchirierea şisau vnzarea utilajelor şi echipamentelor din construcţii constituie un avantaj;
    - experienţa n domeniul tehnic constituie un avantaj;
    - capacitatea de a gasi solutii adaptate nevoilor clientilor;
    - abilităţi de operare calculator;
    - cunostinte limba engleza(avantaj);
    - disponibilitate de lucru n ture.

    Responsabilitati

    Te asteptam in echipa noastra, pentru a te ocupa de:

    - identificarea nevoilor clientului;
    - consilierea clientului in alegerea echipamentului potrivit;
    - promovarea produselor companiei potentialilor clienti;
    - prezentarea produselor si serviciilor;
    - negocierea unor termene si conditii avantajoase in conformitate cu politica companiei;
    - realizarea targetului de vanzari alocat;
    - ofertarea si intocmirea contractului de inchiriere;
    - intocmirea facturii si incasarea contravalorii acesteia;
    - testarea si verificarea echipamentului la predarea si primirea acestuia;
    - asigura evidenta si gestiunea echipamentelor din stoc;

    Iti oferim:
    - salariul oferit 3000 lei brut;
    - bonusuri pentru performanta individuala;
    - beneficii aditionale in functie de performanta(tichete de masa, tichete de vacanta, asigurare medicala privata, decontare transport);
    - cursuri si traininguri de dezvoltare personala si profesionala, organizate in tara sau in EU;
    - infrastructura digitala moderna, mijloace de lucru si comunicare digitala standardizate la toate nivelurile (smartphone, laptop, office tools apps, etc.);
    - mediu de lucru dinamic intr-o companie multinationala cu operatiuni pe tot globul;
    - structura manageriala flexibila, compacta si transparenta, cu canale de comunicare deschise si care pune accent pe creativitatea si inovatia membrilor echipei;

    Alte informatii

    Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
    Numai candidatii selectati vor fi invitati sa completeze teste de specialitate, datelor lor fiind comunicate unei societati colaboratoare.
    Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.