Asistent vanzari (comenzi telefonice)

Angajator: EBC
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

    Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.

    Cerinte

    Recrutam un Asistent Vanzari pentru unul din clienții noștri, un atelier de mancare Raw Vegan

    Program de lucru 7.30-16.00

    Locatie: Zona Hala Traian

    - Preia comenzile de la clienți existenți și potențiali
    - Comunica oferta n curs și transmite relații despre produse
    - Realizeaza oferte personalizate

    Aptitudini:

    - Bun comunicator
    - Capacitate buna de concentrare si distributivitate
    - Lucru in echipa
    - Minime cunostinte de geografia Bucurestiului(zone si strazi)

    Cerinte tehnice:

    - Limba romana scris, vorbit (fara greseli gramaticale)
    - Operare PC (Word, Excel, Outlook)

    Responsabilitati

    1. Asigură relația cu clienții existenți sau potențiali prin relaționarea cu aceștia prin toate canalele de comunicare: tel, mail, sms, facebook, etc
    2. Respectă procedurile de vanzare stabilite de către firma
    3. Asistentul de vanzari nregistrează toate informațiile clienților: nume+prenume, firma, nr de telefon, adresa de livrare+detalii utile, adresa email, interval orar acceptat de catre client, alergii, produse pe care clientul nu le dorește, mod de plata, durata si tip abonament si le transmite către departamentele implicate.
    5. Asistentul de vanzari transmite toate comenzile primite către DIRECTORUL DE RELAȚII cu clienții pentru diverse precizări suplimentare.
    6. Fiecărui client i se confirma in scristelefonic primirea comenzii sau a solicitării transmise.
    7. Colaborează n mod direct cu bucătărie cofetaria logistica pentru a respecta solicitarea clienților dar si procedurile interne ale firmei.
    8. Informează șeful direct despre orice neconformitate sesizată in desfasurarea activitatii celorlalte departamente: portii neconforme, livrari intarziate sau neconforme, etc
    9. Asistentul de vanzari are obligația de a transmite către colegii de la bucatarie-cofetarie numărul de porții primite pentru ziua următoare pana la ora 16.00.
    10. Asistentul de vanzari preia cu responsabilitate portiile primite in cursul diminetii pana la ora 10.00 si le transmite urgent către PRODUCȚIE și LOGISTICĂ.
    11. Asistentul de vanzari transmite in scris către bucatarie-cofetarielogistica toate detaliile utile ale fiecărui client(ex: alergie la capsuni, intrarea in imobil se face prin curtea interioară, etc)
    12. Gestionează și nregistrează toate facturile de intrareieșire.
    13. Are in evidenta ncasările zilnice si gestionează tabelul de ncasări.

    Alte informatii


    - Salariu de inceput 2200-2400 ron, urmand ca dupa cele 3 luni de proba sa putem modifica la 2800 net.