Facturist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bimbo Romania (Vel Pitar) active.


Vezi toate job-urile Facturist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Bimbo Romania (Vel Pitar)
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 26.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grupo Bimbo Romania, cea mai mare companie de baking din lume, prezenta in 34 de tari, detine din anul 2023 masterbrandul Vel Pitar pe piata din Romania. Misiunea globala a companiei este aceea de a "hrani o lume mai buna", printr-un portofoliu de produse nutrivite si delicioase, ce raspund nevoilor consumatorilor, crescute sub branduri apreciate cu ajutorul unei echipe valoroase de peste 148,000 de oameni in jurul lumii.

    VelPitar este lider pe piata romaneasca a produselor de panificatie si un jucator important in domeniul specialitatilor de cofetarie si patiserie, biscuiti si produse de morarit. Vel Pitar detine mai mult de 20% din piata de paine feliata din Romania, iar oferta de produse se regaseste zilnic pe masa a peste 1.500.000 de romani.

    Cerinte

    Studii medii sau superioare;rn- Experienta minimum 1 an in relatiile cu clientii si operare PC (Excel - avansat) constituie avantaj;rn- Abilitati de utilizare calculator, de introducere date in vederea procesarii lor electronice, de utilizare Microsoft Office (Word, Excel)rn- Experienta in SAPERP constituie avantaj;rn- Experienta in arhivarea documentelor si casierie - constituie avantaj;rn- Bune abilitati de relationare si negociere, diplomatie, capacitate de ascultare, personalitate echilibrata;rn- Capacitate de concentrare, prezenta de spirit, dinamism, orientare spre client;rn- Receptivitate fata de nou si dorinta de autoperfectionarern

    Responsabilitati

    - Preluarea comenzilor de la clienti, distribuitori, agenti, angajatii societatii, comenzi exprimate prin modalitatile de transmitere clasice: telefon, posta electronica, fax;rn- Introducerea acestora in sistemul informatic, fie direct in ERP, fie prin aplicatia de inregistrare comenzi;rn- Centralizarea si transmiterea comenzilor catre departamentele client intern;rn- Incaseaza banii conform cerintelor interne de primire, evidenta si eliberarea monetarului existent;rn- Efectueaza operatiunile de plati si incasari;rn- Disponibilitate de lucru in 2 schimburi, sambata si duminicarn

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Brasov, Iasi, Timisoara, Job national

    Aplica fara CV
    3200 RON NET / luna
    Iasi,

    Iasi,

    Vezi job-uri similare (22)