Finance Back Office Assistant

Angajator: HRS Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.11.2019
    Scurta descriere a companiei

    Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.

    Cerinte

    Abilitati de organizare si prioritizare
    Curiozitate si proactivitate
    Atentie marita la detalii
    Capacitatea de a lucra cu termene limita
    Cunostiinte economice-financiare
    Orientare catre nevoile clientului
    Cunostiinte Excel la un nivel mediu

    Responsabilitati

    Inregistrare tranzactii specifice fond de pensii; import preturi, cursuri;
    Evaluarea activelor fondului si raportarile specifice pe parte de active;
    Raportări generale pentru fond;
    Incarcare raportari pe site ASF si ste-ul propriu, conform legislatie in vigoare;
    Suport pentru Departamentul Investitii privind portofoliul;
    Suport pentru Departamentul Plati privind platile catre clienti;
    Comunicare directa cu depozitarul si bancile;
    Efectuarea de operatiuni de trezorerie aferente fondului si administratorului;
    Intocmirea/actualizarea procedurilor de lucru aferente activitatilor si proceselor din aria compartimentului, in conformitate cu legislatia in vigoare si procedurile administratorului, asigurarea aprobarii lor de catre organul de conducere competent si asigurarea implementarii lor in activitatea desfasurata;