Administrator sedii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Administrator sedii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Banci
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.11.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    OTP Group aniversează anul acesta 70 de ani de activitate și a devenit unul dintre cei mai mari furnizori independenți de servicii financiare din Europa Centrală și de Est. Comunitatea de aproximativ 36.000 de angajați OTP deservește zilnic peste 18,5 milioane de clienți din 11 țări.

    OTP Bank România, subsidiară a OTP Grup, este un furnizor integrat și auto-finanțat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9 după active în clasamentul jucătorilor bancari din România, cu o cotă de piață de 2,55% din iunie 2019.

    Misiunea noastră este să sprijinim continuu succesul celor care ne investesc cu încrederea lor. Prin urmare, după mai bine de 15 ani de activitate pe piața locală, implementăm o transformare Agile la scară largă, adaptată la realitățile economice ale pieței și așteptările clienților din ce în ce mai complexe.

    Căutăm experți, ca tine, care sunt pregătiți să aibă un impact asupra modului în care funcționează compania noastră.

    Cerinte

    Profilul tau:
    Studii superioare tehnice, obligatoriu inginer constructor sau de instalatii, cu experienta de minim 3 ani in domeniu;
    Experienta in proiecte de amenajari complete de sedii si mentenanta tehnica a acestora ;
    Experienta in coordonarea tuturor partilor implicate intr-un proiect
    Cunostinte avansate pachet Microsoft Office (in special Excel);
    Cunostinte SAP;
    Permis conducere categoria B;
    Limba engleza, minim nivel mediu;
    Capacitate de analiza si sinteza;
    Abilitate de comunicare, negociere, planificare;
    Cunostint AutoCAD;
    Disponibil pentru deplasari peste 50% din timp.

    Responsabilitati

    Ce vei face:
    Vei amenaja sediile bancii in conformitate cu manualul de identitate, de la prealuarea spatiului si pana la receptia finala;
    Vei mentine relatia cu autoritatile in ceea ce priveste obtinerea tututor avizelor si autorizatiilor necesare efectuarii lucrarilor de contructii, fara a se limita doar la acestea
    Vei coordona activitatea de intretinere tehnica a sucursalelor si a sediilor centrale
    Vei coordona activitatea de curatenie pentru sucursale si sediul central
    Vei prelua si efectua diverse activitati zilnicetrimestrialesemestrialeanuale ale departamentului: inventariere, relocari, administrare imobile si altele.

    Alte informatii

    Ce iti oferim:
    Sanatate si well-being:
    Discount 7Card, Fit4You, Bery Fitness Spa, Optiplaza, INTELIDENT;
    Asigurare medicala de sanatate si asigurare de viata;
    Pauza de fructe la birou. Servicii si shopping:
    Tichete de masa;
    Discount la serviciile si produsele 5asec, ZOOT, CCC, Armani Jeans, Max Co, Swarovski, Geox, Springfield, Samsung, Orange, Pineberry, Vodafone, Lamonza etc. Timp liber si educatie:
    De ziua ta: o zi libera cadou de la noi;
    Discount la serviciile oferite de Fundatia Calea Victoriei, Școala de muzică Arpeggio, Whi Experience, Centru de Limbi Străine A_BEST;
    Tot ce vrei sa citesti de la Bookster.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (18)