HoReCa Sale Supervisor

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile HoReCa Sale Supervisor active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Experiență în vânzări pe teren; Persoana ambitioasa, serioasa, atenta la detalii, motivata de rezultate; Înțelegerea procesului și dinamicii vânzărilor. Un angajament pentru servicii excelente pentru clienți. Abilitati bune de comunicare, negociere si persuasiune; Flexibilitate, sociabilitate; Corectitudine, responsabilitate; Capacitatea de a acumula cunostinte noi; Capacitate de planificare si organizare; Orientare catre client si rezultate; Experienta in vanzari produse destinate HoReCa constituie un avantaj; Constituie un avantaj studiile in domeniul business, marketing, economie sau conexe; Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală; Abilități interpersonale foarte bune, inclusiv capacitatea de a construi rapid relatii bune atât cu clienții, cât și cu furnizorii; Experiență folosind tehnologia pentru o varietate de sarcini; Competență în aplicațiile Microsoft; Capabil să lucreze confortabil într-un mediu dinamic.

    Responsabilitati

    Promovarea produselor companiei;
    Crearea si dezvoltarea relatiilor de parteneriat cu clientii;
    Atingerea sau depășirea obiectivelor de vânzări;
    Prospectarea pietei in vederea dezvoltarii portofoliului propriu;
    Respectarea si indeplinirea cu acuratete a sarcinilor primite;
    Implicarea in gasirea de solutii pentru cresterea vanzarilor;
    Cunoasterea pietei de profil si concurentei;
    Mentinerea gradului de incasare a facturilor avantajos;
    Generarea de leaduri; Negocierea tuturor contractelor cu potențiali clienți;
    Planificarea prețurilor pentru ofertele, promoțiile și negocierile;
    Pregătirea rapoartelor săptămânale și lunare;
    Prezentarea ofertei de vânzări către o serie de potențiali clienți;
    Coordonarea eforturilor de vânzări cu programele de marketing;
    Înțelegerea și promovarea obiectivelor companiei;
    Obținerea depozitelor și soldul plăților de la clienți;
    Pregătirea și depunerea contractelor de vânzare pentru comenzi;
    Vizitarea clienților și a potențialilor clienți pentru a evalua nevoile sau a promova produse și servicii;
    Mentinerea evidentei clientilor;
    Cunoasterea si promovarea condițiilor de creditare, produse, prețuri și disponibilitate.

    Alte informatii

    Bonusuri la realizarea targeturilor, telefon, tableta, masina de serviciu.

    Puteti trimite cv-ul si pe adresa recrutare[]abchumancapital.ro

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (141)