Manager Supply Chain magazin

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.


Vezi toate job-urile Manager Supply Chain magazin active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • Bacau
  • Oradea
  • Timisoara
  • Actualizat la: 24.11.2019
    Remote work: On-site

    Candidatul ideal

    Viziune globală : Ai capacitatea de a ”naviga” între o viziune macro și micro a business-ului. Ești orientat către identificarea punctelor sensibile și găsirea de solutii.

    Management: Ești un manager de proximitate. Ai dezvoltat competențe atât în managementul individual, cât și colectiv, precum și în toate ariile specifice: de recrutare, integrare, formare, dezvoltare, motivare, evaluare etc.

    Agilitate: Ai capacitatea de a arăta rapid un nivel inalt de autonomie și proactivitate, prin spiritul tău autodidact (learning agility). Ai capacitatea de a propune soluții și a conduce proiecte complexe.

    Influențare: Ai abilități de comunicare, de influențare și de contraputere atunci când este cazul, inclusiv în context nonierarhic.

    Decizii: Ai bune capacități de a lua decizii si de a-ți asuma riscuri calculate.

    Digital: Utilizezi cu ușurință instrumente și aplicații informatice.

    Ce ai făcut:

    Management – minim 2 ani experiență
    Project management - implementarea de noi procese și optimizarea proceselor existente
    Comerț și/sau Servicii Clienți - poate constitui un avantaj
    Logistică și/sau Supply Chain – poate constitui un avantaj

    Descrierea jobului

    Managerul Supply Chain Magazin are rolul de a crea o experiență client remarcabilă prin asigurarea unui parcurs client fiabil și simplu. Acesta este garantul stocului corect și disponibil pentru clienți, în omnicanal, prin antrenarea echipelor către excelență operațională, simplitate și eficiență.

    Te pasionează:
    Dezvoltarea oamenilor printr-un management de proximitate;
    Dezvoltarea satisfactiei clienților interni și externi;
    Dezvoltarea unor proiecte relevante online si offline pentru clienți și pentru organizație;
    Proiectele complexe care implică găsirea unor soluții creative, împreună cu echipe mixte și numeroase;
    Subiecte precum ”sprinturi”, ”design thinking”, ”omnicanal”, ”dezvoltare de noi competențe competitive pe piața de mâine”, ”noi tehnologii”, ” digital”.


    Ce vei face:

    Customer Service – Te asiguri de satisfacția clienților, interni și externi, atât prin excelența operațională, cât și prin calitatea relațiilor dezvoltate cu aceștia.

    Omnicanal – Înțelegi puterea omnicanal! Realizezi și implementezi procese pentru un flux optim de marfă pentru a asigura acuratețea și disponibilitatea stocului către clienți, în termenele stabilite. Te asiguri că toți colegii sunt formați cu privire la procesele specifice modului de relaționare cu clienții, atât online, cât și offline, asigurând cea mai bună experiență pentru aceștia.

    Organizarea resurselor – Ai fi putut inventa sloganul ”Omul potrivit, la locul potrivit, la momentul potrivit!” Te asiguri de alocarea și gestionarea resurselor (ex. buget) și instrumentelor (ex. inventar) pentru a avea cel mai mare impact pentru clienți, prin calitatea stocului de marfă. Dezvolți parteneriate durabile cu prestatori (ex. livrare, gestionarea deșeurilor etc.).

    Securitatea muncii - Ești garantul respectării regulilor de securitate a oamenilor, bunurilor în magazin și a serviciilor oferite (ex. încărcare marfă), precum și a politicilor de responsabilitate de mediu.

    Management - Ești un manager de proximitate, responsabil de recrutarea, integrarea, formarea și dezvoltarea echipei. Creezi un mediu de lucru plăcut, ce favorizează performanța în spiritul valorilor Leroy Merlin, prin feedback continuu. Managementul tău permite dezvoltarea echipelor tale din cadrul serviciilor recepționare produse, livrare, click & collect, etc.

    Comitet de Direcție Magazin – În rolul tău de membru în Comitetul de Direcție al Magazinului participi la luarea deciziilor comune cu impact în toate ariile de dezvoltare a magazinului. Propui strategia de supply chain în magazin, asumându-ți și rolul de consultant și contraputere, atunci când este cazul. Te asiguri de implementarea planurilor de acțiune specifice.

    Performanța economică – Te asiguri de relevanța acțiunilor și proiectelor derulate printr-un ROI semnificativ. Colaborezi cu toți membrii Comitetului de Direcție, dar și cu alți colegi din cadrul Serviciilor Suport pentru a asigura reușita proiectelor, dezvoltarea performanței economice și a rentabilității magazinului. Urmărești și animezi indicatorii cantitativi și calitativi.

    Descrierea companiei

    Membră a Grupului Francez Adeo, numărul 3 mondial în piața de bricolaj, compania LEROY MERLIN România are în prezent deschise magazine în București, Craiova, Ploiești, Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu, Constanța, Tîrgu Mureș, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea, urmând să deschidă și alte magazine în principalele orașe din țară. Magazinele LEROY MERLIN oferă clienților săi soluții pentru amenajarea spațiului, decorare, grădinărit, construcții, bricolaj. Astfel, visele fiecarui client se pot îndeplini grație prețurilor accesibile și diversității produselor.

    LEROY MERLIN susține platforma comunitara online FACEM-FACEM pusă la dispoziția tuturor pasionaților de bricolaj, construcții, decorațiuni și grădinărit. La Leroy Merlin reușita fiecărui membru al companiei contribuie la reușita companiei.

    http://www.leroymerlin.ro

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Arad, Timisoara, Titu,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (14)