Contact Center Manager (BACAU) - Italian&English

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Contact Center Manager (BACAU) - Italian&English active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 29.01.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie cu capital 100% romanesc ce activeaza pe piata serviciilor de BPO din Romania. In prezent, avem doua trei puncte de lucru, in Bucuresti, Valcea si Bacau si deservim clienti din 13 industrii diferite. Ne mandrim cu o echipa de 450 de profesionisti, 250 de statii de lucru, proiecte desfasurate in 8 limbi straine si aproximativ 10 milioane de interactiuni anuale. Oferim clientilor nostri servicii de contact center, back-office, programe de coaching, solutii SaaS si servicii de recrutare si inchiriere de personal.

    Cerinte

    Cunostinte de limba Italiana si engleza cel putin la nivel conversational (vorbit si scris);
    Experienta manageriala de minimum 6 luni intr-o pozitie similara (ex: team leader, program manager, quality manager);
    Experienta in activitati de BPO de minimum 2 ani;
    Foarte bune abilitati interpersonale si atitudine orientata catre suport echipa;
    Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata catre client si indeplinire obiective;
    Studii superioare finalizate;
    Cunostinte solide de MS Office;

    Responsabilitati

    - Coordonarea activitatii pe proiectele alocate, in vederea indeplinirii obiectivelor cantitative, calitative si de profitabilitate setate pe fiecare proiect;
    - Anticiparea situatiilor de risc operational, prin participarea activa la sedinte, prin discutii cu echipele, cu managementul si cu clientii externi;
    - Coordonarea permanenta a echipelor team leaderi si agenti Call Center;
    - Elaborarea procedurilor si instructiunilor de lucru si implementarea acestora;
    - Imbunatatirea constanta a proceselor de recrutare si training agenti noi pe proiectele asignate in gestiune;

    Alte informatii

    Beneficii:
    Pachet salarial competitiv si bonusuri de performanta;
    Cursuri periodice pentru dezvoltarea ta profesionala;
    Colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si alte activitati de echipa;
    Pachet de relocare - in cazul in care nu locuiesti in Bacau.