Specialist Salarizare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Specialist Salarizare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 18.10.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Esti cu adevarat potrivit, daca ai



    • Experienta în domeniul resurse umane - calcul salarii si administrare personal (minim 1 an);

    • Cunostinte de limba engleza si/sau franceza la nivel mediu (minim B1);

    • Cunostinte solide legate de prevederile legislatiei muncii;

    • Cunostinte avansate de operare pachet MS Office;

    • Foarte buna capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;

    • Capacitate de adaptare la un ritm de lucru alert si la dinamica dezvoltarii departamentului;

    • Capacitate de organizare si planificare a activitatii;

    • Atitudine pozitiva, automotivare si spirit de echipa.


    Diploma de inspector resurse umane constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    Ne adresam unui pasionat de lucru cu cifre, cu experienta relevanta în zona payroll.
    Daca consideri ca a sosit momentul sa faci si alti oameni fericiti la sfârsit de luna, îti propunem sa te alaturi echipei noastre din Iasi.


    Specialistul nostru salarizare



    • Calculeaza si tine evidenta salariilor (calcularea concediilor medicale, a concediilor de odihna, beneficii, popriri, etc), taxe, impozite si alte fonduri speciale aferente veniturilor salariale;

    • Întocmeste si depune declaratiile lunare aferente salariilor;

    • Transmite datele salariale catre plata (Trezorerie);

    • Întocmeste adeverinte referitoare la datele administrate si furnizeaza copii ale documentelor existente la dosarul angajatului;

    • Reprezinta societatea în cazul controalelor organizate de autoritatile locale;

    • Se asigura ca toate rapoartele de munca sa se faca cu respectarea legislatiei;

    • Ofera consultanta Managementului cu privire la temele legate de legislatia muncii;

    • Opereaza în aplicatia de Salarizare si administrare de personal conform procedurilor interne;

    • Asigura suport si vine cu propuneri de îmbunatatire a procedurilor de lucru în cadrul departamentului;

    • Asigura suport salariatilor, în ceea ce priveste calculul salarial;

    • Întocmeste diverse situatii/raportari periodice si transmite catre managementul societatii;

    • Colaboreaza cu alte departamente si asigura servicii de calitate în relatie cu angajatii companiei.

    Alte informatii

    Beneficii:



    • Reale oportunit??i de dezvoltare a carierei într-un mediu profesionist, al?turi de o echip? de succes;

    • Posibilitatea de a lucra cu mediul international

    • Mediu de lucru dinamic;

    • Pachet salarial motivant.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national