Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
IT Helpdesk Onsite Support
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Novartis Pharma Services Romania active.Vezi toate job-urile IT Helpdesk Onsite Support active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Novartis Pharma Services Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.04.2020 |
Remote work: | On-site |
Novartis este unul dintre liderii din industria medicala la nivel global si un angajator important, cu peste 120.000 de angajati. Compania are sediul central in Basel, Elvetia si ofera solutii inovatoare pentru nevoile, in continua crestere, ale pacientilor din intreaga lume. Produsele companiei sunt disponibile in peste 180 de tari la nivel mondial.
Cerinte tehnice:
- Postul necesita experiența de 1-2 ani pe o poziție similara;
- Cunoștințe de specialitate despre tehnologia IT;
- Cunoștințe Windows 10;
- Aptitudini generale de lucru cu computerul, experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word şi PowerPoint;
- Limba engleza – nivel avansat;
- Pachetul Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, etc.);
- Cisco CCNA modulul 1 (se considera un plus);
- Experiență nivel basic despre servere, lucrul cu Active Directory (se considera un plus).
Competente:
- Bune aptitudini de comunicare;
- Responsabilitate;
- Obiectivitate, corectitudine;
- Orientare spre găsirea de soluții;
- Orientare spre client;
- Spirit de echipa;
- Proactiv.
- Menține un mediu profesionist de lucru în cadrul departamentului IT și în cadrul companiei cu toți cei care colaborează;
- Soluționează eficient si la timp toate cererile venite pentru echipa Service Desk;
- Întreține infrastructura IT in concordanta cu regulamentele si politicile locale si/sau globale ale companiei;
- Gestionează toate modificările infrastructurii IT (sisteme IT, echipamente, consumabile etc.);
- Gestionează situațiile de nivel 1 privind echipamentele sarcinilor sus menționate, cum ar fi: aplicații MS Office, sisteme de operare Windows, administrarea conturilor – creare, modificare, ștergere etc.;
- Participa activ la eliminarea tuturor blocajelor survenite în desfășurarea activității;
- Participa la procesul de management al performantei;
- Gestioneaza toate comenzile de echipamente IT.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Helpdesk Administrator (Stefanestii de Jos) 3200 RON NET / luna | |
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Experienced Technical Support Professional with German (hybrid) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (496) |
Raporteaza eroarea la