Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bitcoin Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Bitcoin Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Bitcoin Romania is the first and largest crypto exchange on the Romanian market, with 8 years of experience in the field. The company takes pride in its portfolio, having more than 120,000 satisfied customers in over 50 countries, trading Bitcoin, Bitcoin Cash, Ethereum, Ripple, Dash and up to 40 altcoins.
    The success story began with the launch of the first Bitcoin ATM in Continental Europe, the fifth in the world. The development of the company continued with the expansion of the ATM network, currently the largest in Romania and that of the trading platform – Pro.bitcoinromania.ro.

    Cerinte

    Ne dorim in echipa noastra un coleg muncitor si organizat, care sa contribuie la dezvoltarea departamentului in vederea atingerii obiectivelor companiei.
    Pentru a fi de succes in echipa noastra trebuie sa fii motivat si pasionat de ceea ce faci, dispusa in permanenta sa preiei initiativa si sa generezi rezultate rapide si eficiente.

    Calitatile de care ai nevoie pentru a face parte din echipa noastra:

    -Studii superioare in curs sau finalizate;
    -Foarte bune cunostinte de limba engleza (orice alta limba straina constituie un avantaj)
    -Bune cunostinte MS Office;
    -Experienta in pozitii similare reprezinta un avantaj;
    -Excelente abilitati de comunicare;
    -Flexibilitate si capacitate de a rezolva probleme;
    -Abilitati organizatorice;
    -Capacitatea de a respecta termene limita.

    Responsabilitati

    -organizarea si administrarea agendei zilnice a managerilor;
    -indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
    -preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
    -primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
    -asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
    -preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
    -redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
    -asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
    -elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
    -asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
    -organizarea deplasarilor( se va ocupa de agenda de călătorie procurarea biletelor de avion, cazare la hotel, etc.).

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial atractiv;
    - Pizza day with the team;
    - Mediu de lucru prietenos si suport continuu din partea echipei;
    - Sansa de a face parte dintr-o echipa stabila si de succes;
    - Oportunitatea de a lucra in crypto, un domeniu fascinant si de viitor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    3800 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (41)