Asistent Manager

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2019
    Cerinte

    - Studii superioare, de preferat in domeniul economic sau administrativ
    - Minim 2 ani experiență de muncă și minim 6 luni experiență pe un post de asistent manager

    -Abilități:
    - invățare rapidă și proactivitate
    - procesarea de informații din tabele si rapoarte
    - planificare, organizare și respectarea termenelor limită
    - foarte bună atenție la detalii
    - comunicare in scris și oral cu toate nivelurile de management
    - lucru in echipă
    - Persoana ordonată, responsabilă, serioasă, prezentabilă și diplomată
    - Cunoștințe operare calculator: MS Office, Internet; experiența in utilizarea unui sistem ERP constituie un avantaj
    - Cunoștințe de limba engleză: nivel avansat.

    Responsabilitati

    - Asigurarea suportului pentru manageri și colegi in organizarea intalnirilor interne și externe
    - Organizarea activităților de protocol
    - Pregătirea și menținerea evidenței deplasarilor in țară și străinătate
    - Asigurarea suportului pentru colegii din cadrul societății cu privire la diverse situații specifice: deplasări, cursuri, adeverințe, deconturi, predări documentații etc.
    - Participarea la ședințele interne și consemnarea subiectelor discutate in minută
    - Elaborarea și introducerea documentelor de tip cerere in aplicația de document management și asigurarea finalizării procedurii de aprobare
    - Gestionarea documente pentru semnarea de către Conducerea companiei (documente electronice și mapa cu documente fizice)
    - Realizarea pontajului lunar
    - Recepționarea tichetelor de masă și distribuirea acestora către angajați
    - Este responsabilă cu privire la primirea și transmiterea corespondenței societății (fax-uri, memo-uri, e-mail-uri, note interne). Inregistarea și distribuirea corespondenței conform normelor interne
    - Intocmirea și traducerea manualelor de utilizare pentru diverse aplicații
    - Centralizarea necesarului de papetărie, mobilier, echipamente și distribuirea către solicitanţi
    - Intocmirea deconturilor pentru cheltuielile realizate ca urmare a Cererilor aprobate și transmiterea documentelor către persoana responsabilă cu introducerea datelor In sistemul informatic
    - Depunerea și ridicarea de numerar din casierie
    - intocmirea de rapoarte si centralizari diverse.