Agent Customer Care EMAG

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Agent Customer Care EMAG active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Voluntari
  • Actualizat la: 26.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    Dorința de a cștiga experiență: e OK dacă ești la primul job, nveți alături de noi;
    Abilități de comunicare: ți vei transforma talentul ntr-o carieră;
    Nevoia de a face parte dintr-o echipă de top: suntem energici, entuziaști și prietenoși. Mai ales cu nou-veniții!
    Atitudinea potrivită: nu te temi de provocări, le primești cu ncredere și determinare de a găsi soluții.

    Responsabilitati

    Mentii un o atitudine profesionala orientata spre client;
    Preiei si rezolvi situatiile in care apar neconformitati;
    Asisti clientul in decizia de cumparare prin oferirea detaliilor solicitate despre produse si servicii;
    Ajuti cu solutii la diverse probleme: plasare comanda, livrare si retur.

    Alte informatii

    De ce beneficii te bucuri la eMAG?
    Prrogram de lucru flexibil: 4, 6 sau 8 ore in ture;
    Pachet salarial competitiv;
    Primești un buget flexibil pentru tichete de masă, turism intern, pensie privată, cursuri de limbi străine;
    Abonament medical la Medicover sau Medlife;
    Ai două coduri unice de reducere, prin care poți cumpăra produse vndute pe eMAG și Fashion Days la prețuri avantajoase;
    Primești discount-uri și la serviciile oferite de partenerii noștri banking, telefonie, medicină dentară, wellness sau cafenele;
    Biblioteca Bookster: alegi ce vrei să citești, iar cărțile vin la birou n fiecare săptămnă.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (280)