Asistent Manager Aprovizionare - Prahova

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager Aprovizionare - Prahova active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Boldesti-Scaieni
  • Actualizat la: 06.04.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    -Cunoașterea Microsoft Excel - Nivel incepator;
    -Permis de conducere Cat. B;
    -Cunostinte de limba engleză(nivel mediu);
    -Abilitati de comunicare si negociere;
    -Abilitati de analiza-sinteza, atentie la detalii;
    -Capacitatea de a lua decizii eficiente, de a-si asuma răspunderea;
    -Capacitatea de organizare, planificare;
    -Capacitatea de a lucra cu cifrele si de a intelege detaliile tehnice;

    Responsabilitati

    -Identificarea, evaluarea şi selectarea potenţialilor furnizori;
    -Negocierea cu furnizorii a conditiilor comerciale;
    -Expedierea şi urmărirea comenzilor de aprovizionare pana la recepţia finală;
    -Expedierea şi urmărirea claim-urilor catre furnizori, pana la solutionare;
    -Stabilirea unor relaţii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util şi in bune condiţii a problemelor uzuale;
    -Gasirea solutiilor optime pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii comericale a
    problemelor urgente;
    -Prospectarea pieţei de profil şi a condiţiilor de achiziţiilivrare;
    -Colaborarea cu departamentele interne pentru determinarea corecta ,tehnic si cantitativ, a produselor ce vor fi achizitionate;
    -Gestionarea eficientă a stocurilor;
    -Efectuarea analizelor de economisire a costurilor;
    -Intocmirea de rapoarte specifice ariei de responsabilitate;
    -Imbunătăţirea permanentă a pregătirii sale profesionale şi de specialitate;
    -Respectarea instructiunilor superiorilor ierarhici;
    -Respectarea prevederilor normativelor interne şi a procedurilor de lucru;

    Alte informatii

    S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.rogdpr.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Ploiesti, Boldesti-Scaieni,