Specialist Marketing Junior Marketing Online

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.09.2019
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    a) Pregătirea necesară postului:

    Studii superioare finalizate in domeniul marketing, comunicare, informatică, cibernetică;

    Trainingurile privind dezvoltarea de competențele specifice domeniului marketing digital reprezintă un plus;

    b) Experienţă relevantă n domeniu 1-2 ani pe atributii n aria marketing digital;

    c) Cunoștințe:

    Cunoștințe de marketing online, Google Ads, Google Analytics, content marketing, Social Media;
    Foarte bune cunoștințe operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint); un plus l reprezintă cunoașterea utilizării Office 365
    Cunoștințe foarte bune de limba romnă (exprimare orală și n scris);
    Cunoştinţe de limba franceză sau engleză cel puțin nivel mediu;


    d) Cerințe pentru exercitare:

    Inteligenţă generală peste nivelul mediu;
    Capacitate bună de analiză, sinteză și decizie;
    Gndire creativă, orientată pe inovație, pe simplificarea manierei de a face lucrurile și pe creșterea performanței;
    Orientare către rezultate;
    Deprinderi de cercetare şi investigare;
    Deprinderi de realizarepregătire de materiale şi rapoarte;
    Abilităţi foarte bune de planificare şi organizare;
    Inteligență emoțională superioară (empatie, capacitate de comunicare și relaționare foarte bună, echilibru emoțional);
    Capacitatea de a susține puncte de vedere prin argumentare;
    Deprinderea de a lucra n echipă;
    Inițiativă, proactivitate;
    Asumarea responsabilităţii;
    Confidenţialitate;
    Rezistenţă la sarcini repetitive;
    Adaptare la sarcini de lucru in schimbare, la sarcini și proiecte multiple și la procese transformaționale;

    Responsabilitati

    Actualizări website-uri:
    trimite la agenție micile modificări (cele ce nu implică pagini noi sau redesign de pagină) primite de la brand manageri (ex. documente contractuale), urmărește corectitudinea implementării lor și confirmă atunci cnd sunt finalizate;

    adaugă conținut n secțiunile blog, noutăți, media, CSR (text + poze pe un draft prestabilit);

    trimite la agenția de digital sesizările legate de afiliați primite de la departamentul baze de date și actualizările lunare și urmărește implementarea lor;

    auditează permanent site-ul pentru a se asigura că nu sunt informații perimate.

    Social Media:
    adaugă logo-urile de produs pe banda alba din partea de sus a pozelor de pe pagina companiei;

    caută poze relevante pentru paginile de Facebook și LinkedIn.

    Performance:
    are grijă să fie fonduri n contul de AdWords și solicită alimentarea acestuia n timp util.

    Media:
    verifică zilnic ca bannerele să fie afisate cum trebuie și unde trebuie n timpul campaniilor de Media;

    verifică advertorialele să aiba backlink către pagina corectă și imaginile puse de publisheri să respecte cu exactitate brand manual.

    Newsletter:
    se ocupă de obținerea bazelor de date de la Departamentul Gestiune Baze de Date și le ncarcă n platforma de email marketing;

    are grijă să șteargă bazele vechi pentru a nu exista neconcordanțe;

    adună informațiile necesare pentru newsletterul lunar al companiei și le aduce la forma potrivită;

    Creative:
    Lucrează cu agenția de digital visual-uri neprevăzute (ex. pop-up nștiintare POS uponline, program sarbători, etc)

    Content:
    scrie (adaptează) conținut pentru blog-uri.

    Operațional offline:
    primește facturile și ține evidența acestora, redactează referatele de plată, predă facturile către departamentul contabilitate;

    gestionează producția materialelor tipărite, stocurile inclusiv evidența stocurilor de materiale de marketing n format Excel.