Responsabil studii de piață

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BPI group Romania active.


Vezi toate job-urile Responsabil studii de piață active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: BPI group Romania
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    BPI group Romania este o companie de consultanţă în Management şi Resurse Umane activă pe piaţa din România din 1996 şi membră a BPI group, lider în consultanţa de profil şi managementul capitalului uman. Îmbinăm metodele, competenţele unui grup internaţional şi experienţa dobândită în misiunile oferite de clienţii noștri pe plan local. BPI group Romania propune o ofertă de servicii integrate, astfel încât putem sprijini compania şi salariaţii acesteia pe durata întregului lor parcurs în companie - de la recrutare şi până la încheierea relaţiei de muncă, în gestiunea carierelor şi a performanţei individuale şi colective.

    Cerinte

    Studii superioare in marketing sau sociologie;
    Foarte bun cunoscător al domeniului cercetării de marketing (cantitativ calitativ modelare statistică); experiență n analiza datelor tranzacționale (category management) și a segmentării clienților ;
    Cunoasterea SPSS sau a unui alt soft specific reprezintă un avantaj;
    Capacitate de analiză și sinteză, atenție la detalii, interpretarea datelor macroeconomice ;
    Abilități de organizare și planificare, lucru n autonomie;
    Abilități de comunicare, inclusiv capacitatea de a anima un grup;
    Limba engleză fluent;

    Responsabilitati

    Analizează relevanța și fezabilitatea cercetării de piață, identifică metodologii potrivite de cercetare pentru fiecare nevoie de business, in raport cu portofoliul de produse, formatul și poziția companiei in piață ințelege obiectivele de afaceri, legate de produs, categorii și segmente de clienți, inclusiv pentru a descoperi preferințele clienților potențiali;
    Concepe și asigură buna implementare a cercetărilor (cantitativ calitativ modelare statistică), monitorizează și analizează datele tranzacționale astfel obținute și contribuie la prezentarea rezultatelor ;
    Atent la evoluțiile pieței și situația concurenței, identifică oportunități din analiza datelor tranzacționale și propune soluții pe baza datelor și analizelor (go-to-market);
    Analizează și propune noi modalități de colectare, urmărire și utilizare a feedback-ului clienților, n vederea creșterii eficacității vnzărilor ;
    Este responsabil de buna utilizare și alocare a resurselor pentru cercetarea de piață, organizează și planifică activitățile.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BPI group Romania . Consultati Politica de procesare a datelor personale a BPI group Romania >>