Customer Support Brasov

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 20.09.2019
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Studii mediisuperioare;
    - Cunostinte de operare PC;
    - Bune abilitati de comunicare, atentie la detalii si lucru in echipa;
    - Orientare catre client si rezultat.

    Responsabilitati

    - Solutionezi solicitarile primite din partea clientilor (telefonicescrise) si a colegilor din punctele de lucru ale companiei noastre;
    - Tratezi cu responsabilitate fiecare solicitare, redactezi raspunsuri si emiti documente, in conformitate cu standardele companiei ;
    - Analizezi, inregistrezi si solutionezi reclamatiile clientilor, conform fluxului de lucru ;
    - Comunici eficient cu toate departamentele implicate in desfasurarea eficienta a activitatii tale ;
    - Te informezi in permanenta in vederea insusirii cunostintelor despre oferta de produse financiare.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Sesiuni de training specializate pentru cunoasterea procedurilor de lucru;
    - Tichete de masa;
    - Bonusuri in functie de atingerea target-ului;
    - Abonament medical la o clinica privata;
    - 7 card, Bookster, masaj la birou, biciclete la birou;
    - Un mediu de lucru placut cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul financiar bancar;
    - Posibilitatea de a lucra in cadrul unei multinationale cu o cultura organizationala orientata catre client.