Asistent Vanzari, Bucuresti

Angajator: DARE
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.09.2019
    Scurta descriere a companiei

       DARE (Development Advice & Resources) is a consultancy company with a focus on helping organizations realize the potential in their people and on helping people discovering their talents. Services are organized into four areas: People Strategy; Organizational Performance; Talent Management; Adoption and Change Management Execution.

    Cerinte

    Studii superioare;
    Experienta de minimum 2 ani pe pozitie de Sales Support (asistent vanzari) si pe pozitie de KAM junior;
    Foarte bune cunostinte de operare Microsoft Office (Excel , Word, Power Point);
    Excelente abilitati de analiza si sinteza efectuarea de analize (forecast, bugete, rapoarte de vanzari comparative) + sintetizare concluzii;
    Capacitate de interpretare si corelare a informatiilor, prioritizare sarcini;
    Atentie la detalii persoana organizata excelente abilitati de comunicare cu clientii externi (scris);
    Abilitatea de a consolida, analiza, interpreta si prezenta rapoarte de vanzari.

    Responsabilitati

    SALES SUPPORT (ASISTENT VANZARI):
    Intocmeste rapoartele periodice - saptamanale, lunare, trimestriale si anuale pentru departamentul Vanzari;
    Realizeaza situatii sau analize, bazate pe sistemele de raportare ale companiei (evolutia vanzarilor pe categorii de produse pe client canale de vanzare interval de timp);
    Centralizeaza si introduce in sistem forecastul lunar de produse (in baza informatiilor primite de la echipa de vanzari) + corectii ori de cate ori apare necesitatea;
    Urmareste stocuri vanzari tendinte VS forecast si propune ajustari;
    Asigura suport pentru departamentul de vanzari;
    Opereaza setari in sistemul ERP (PLURIVA) ori de cate ori este necesar.

    KAM junior:
    Ofera suport KAM seniori prin: completare fise listare inlocuire produse blocare deblocare produse in retelele de magazine IKA;
    Asigura comunicarea cu asistentii Buyers din retelele IKA pe diferite subiecte de interes ale Companiei;
    Centralizeaza si urmareste graficul de planificare implementare promotii in retelele IKA;
    Analizeaza si ofera concluzii privitor la eficienta promotiilor derulate;
    Urmareste si evalueaza nivelul stocului produse versus previziuni lunare client si propune corectii de introdus in sistem;
    Tine evidenta interna a contractelor anuale IKA precum si derularea actiunilor stipulate in ele.

    Alte informatii

    Beneficii:
    Oportunitati de invatare si dezvoltare;
    Mediu de lucru placut, dinamic, flexibil;
    Salariu 2.800 - 3.000 lei net plus bonus in functie de realizarea obiectivelor;
    Tichete de masa;
    Laptop telefon.