Referent HR (perioada determinata)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Referent HR (perioada determinata) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.10.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Ce cautam noi:
    Studii mediisuperioare;
    Abilitatea si dorinta de a invata rapid standardele HR din departamentul in care vei lucra;
    Experienta in HR de aproximativ 2 ani, de preferat in zona de Admin;
    Abilitati excelente de relationare si capacitatea de a te conecta cu colegii tai;
    Atentie la detalii si spirit de echipa;
    O buna organizare a timpului precum si gestionarea situatiilor provocatoare;
    Bune abilitati numerice si de analiza a datelor;
    Excel-ul la nivel mediu reprezinta un mare plus.

    Responsabilitati

    Care vor fi responsabilitatile tale:
    Intocmesti si transmiti adeverintele solicitate de catre alti colegi sau fosti colegi;
    Esti atent la semnarea corecta a acestor documente de catre reprezentantii bancii;
    Esti responsabil de pastrarea confidentialitatii datelor privind colegii din banca, fie ca este vorba de actuali sau fosti colegi;
    Sprijini colegii in folosirea instrumentelor de HR din companie (eliberare adeverinte in regim self service);

    Alte informatii

    Daca esti in cautare de o echipa de profesionisti in HR si iti doresti sa inveti in permanenta lucruri noi, intr-o atmosfera prietenoasa, atunci aceasta este cea mai buna oportunitate pentru tine!

    Aplica pentru HR Referent si hai sa ne cunoastem !

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>