Analist END 2 END - Tratare Solicitari ENEL

Angajator: Advalia Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.09.2019
    Scurta descriere a companiei

    Advalia Services este o societate nou infiintata dar, deja furnizoare de servicii de contact center si back office pentru cele mai importante companii din Romania precum si pentru o cunoscuta firma de pariuri sportive din Italia.

    Cerinte

    Candidatul ideal este o persoana cu:

    Orientare către client;
    Abilităţi de comunicare verbale şi scrise;
    Capacitate de analiză, sinteză şi oferirea de soluţii optime.
    Potenţial ridicat privind lucrul n echipa;
    Atenţie concentrată şi distributivă, spirit organizatoric;
    Soft de management clienţi (CRM ; CROS) ;
    Soft de management integrat (Charisma)
    Operare n sistemele informatice MS Office (Word, Excel) nivel mediu.

    Responsabilitati

    Analizează reclamaţiilesesizărilecererile de informaţii cu scopul de a identifica soluţii
    Investighează toate aspectele semnalate de către client
    Colaborează cu toate departamentele implicate, respectnd termenele stabilite
    Contactează telefonic clienţii in scopul comunicării soluţiilor
    Analizează modul de tratare al solicitarilor clienţilor de catre agenţii partenerilor externi
    Transmite feedback agentilor si team leaderilor n scopul optimizării performanţei acestora;

    Alte informatii

    Ce vei primi:
    Contract de munca pe perioada nedeterminata si curs de formare platit
    Salariu motivant, tichete de masa, bonusuri, decont transport
    Orar de luni pana vineri
    Mediu de lucru placut
    Posibilitatea reala de a avansa