Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
HROffice Support
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Ascent Group active.Vezi toate job-urile HROffice Support active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Ascent Group |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.10.2019 |
Remote work: | On-site |
Cerinte
Pasiunea pentru HR reprezintă principalul criteriu de selecție.
Candidatul ideal
Dacă te consideri a fi o persoană motivată, proactivă, cooperantă și cu o atitudine pozitivă, echipa din Arad este nerabdătoare să te primească.
De asemenea, ne dorim să:
- ai studii superioare absolvite;
- deții excelente abilități de comunicare si atenție la detalii
- fii flexibil și să ai capacitatea de a gestiona mai multe proiecte n paralel
- fii orientat către client și către rezultate
- ai cunoștințe bune de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel)
- ai cunoștințe de limba engleză si limbă italiană, nivel avansat
- ai cunoştinte generale de legislaţia muncii constituie un avantaj
- ai experienţă n domeniul salarizării şi administrării de personal constituie un avantaj
Office Suport
- preluarea apelurilor telefonice, preluarea și distribuirea corespondenței și a coletelor
- ntocmirea necesarului de materiale de birou și efectuarea comenzilor
- ntocmirea facturilor către clienți
- asigurarea comunicării cu clienții si colegii din birourile Ascent Group
- pregătirea materialelor de training pentru programele de formare
HR Support
- oferirea de consultanță pe probleme de Resurse Umane
- gestionarea dosarelor de personal și a documentelor aferente administrării de personal: contracte de munca, acte adiționale, adeverințe, decizii de ncetare a contractelor de muncă, etc.
- operarea modificărilor de personal in programul Revisal
- efectuarea programărilor pentru serviciul de medicina muncii și protecția muncii
- calcularea statelor de plată lunare, n baza informațiilor trimise de către client
- ntocmirea şi transmiterea declaraţiei de salarii
- ntocmirea dosarelor pentru recuperarea sumelor privind concedii şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate
- menținerea relației cu instituțiile statului (ITM, AJOFM, Casa de Sanatate, Casa de Pensii)
- formularea si postarea anunțurilor de angajare și identificarea candidaților
- susținerea interviurilor de selecție, realizarea fișei de evaluare a candidaților selectați
Ce oferim?
Oportunitatea de a te alătura unei companii care crește anual și provocarea de a te dezvolta profesional și de a fi ntr-o permanentă competiție cu tine nsuți.
- Contract pe perioadă nedeterminată
- Ofertă salarială avantajoasă + bonusuri n funcție de rezultate
- Tichete de masă
Dacă ţi doreşti o colaborare pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci te fac să continui si să zambești, te invităm să ne cunoaștem.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Serviciu Clienti (Arad) - Fara experienta necesara Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la