Credit Controller - Departament Control & Raportare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Credit Controller - Departament Control & Raportare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.10.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    De ce REGINA MARIA?

    • Pentru ca avem grija de oameni si credem in responsabilizarea lor prin crearea contextului optim pentru dezvoltare si atingerea succesului profesional. Suntem o echipa tanara si dinamica, ce se mareste odata cu extinderea companiei si care este gata sa te intampine cu mult entuziasm si sa iti ofere mediul perfect pentru a-ti pune in valoare competentele si experienta din domeniul financiar-contabil.

    Ce ne dorim?

    • Studii universitare - Specializare Financiar-Contabilitate (de preferat)
    • Cel putin 3 ani experienta intr-un rol similar
    • Calificari in domeniul financiar - contabil (de preferat)

    Responsabilitati

    In REGINA MARIA rolul de Credit Controller:

    • Urmareste aplicarea procedurii de colectare a creantelor de toti responsabilii;
    • Administreaza software-ul de colectare a creantelor;
    • Urmareste recuperarea sumelor restante datorate de clienţi, conform termenelor si procedurilor companiei;
    • Tine legatura cu agentia de recuperare. Raporteaza catre acestia clientii de recuperat, furnizeaza documentele necesare si urmareste incasarea creantelor.
    • Intocmeste rapoartele periodice cu privire la procesul de collection, in vederea imbunatatirii continue a rezultatelor obtinute si situatiile legate de solduri atat intermediar, cat si la final de luna.
    • Pastreaza legatura permanent cu responsabilii de colectare pentru respectarea procedurii si a modului de lucru, indeplinirea activitatilor de colelctare in in vederea recuperarii sumelor datorate de clienti;
    • Propune variante de achitare a restantelor;
    • Prelucreaza reclamatiile clientilor pentru a solutiona toate problemele din sfera sa de competenta;
    • Pastreaza legatura cu alte departamente in vederea transmiterii reclamatiilor sau cererilor clientilor care nu pot fi rezolvate in departamentul Collection;
    • Urmareste realizarea de corecturi in sistemele operationale si contabile, daca este nevoie;
    • Urmareste evidenta interacţiunilor Responsabililor cu clientul, pentru o mai buna satisfacere a cerinţelor acestuia cu ocazia intervenţiilor viitoare;
    • Calculeaza lunar provizionul pentru clientii restanti (bad debts);
    • Dupa ce se epuizeaza toate metodele interne de recuperare a debitelor restante, trimite dosarele acestora catre agentia de recuperare, conform procedurii si ofera agentiei de recuperare toate informatiile necesare in procesul de colectare;
    • Urmareste si raporteaza incasarile prin agentie. Valideaza facturile de comision ale agentiei;
    • Dupa epuizarea tuturor cailor amiabile de recuperare, analizeaza dosarele clientilor si face propunerea de transmitere a acestor in instanta;
    • Urmareste dosarele in instanta si apoi in executare, oferind responsabililor de procese toate informatiile si documentele suplimentare necesare;
    • Intocmeste rapoartele periodice cu privire la procesul de collection, in vederea imbunatatirii continue a rezultatelor obtinute si situatiile legate de solduri atat intermediar, cat si la final de luna.


    Noi apreciem oamenii care:

    • Sunt atenti la nevoile oamenilor cu care interactioneaza;
    • Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive colegilor si vizitatorilor;
    • Sunt ambasadorii lucrului in echipa;
    • Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent solutii pentru a-si respecta aceste angajamente,
    • Isi doresc permanent sa fie mai buni decat au fost ieri.

    Ce oferim?

    • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua;
    • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale;
    • Zile libere platite in plus fata de cele 21 standard;
    • Bonuri de masa de 15 lei fiecare;
    • Abonament medical la serviciile REGINA MARIA;
    • Discounturi la parteneri externi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (257)