Cards Chargebacks Officer
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.Vezi toate job-urile Cards Chargebacks Officer active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | UniCredit Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.12.2019 |
Remote work: | On-site |
In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.
Cerinte
Studii superioare
Experienta profesionala minim 3 ani (minim 2 ani in activitatea de dispute carduri)
Cunostinte solide despre procesarea tranzactiilor cu carduri
Cunoasterea reglementarilor si legislatiei interne (BNR,etc) si internationale in domeniu
Abilitati foarte bune de comunicare in scris si verbal
Seriozitate, stabilirea prioritatilor, stapanire de sine si abilitatea de a lucra in conditii de stres
Spirit de echipa
Buna cunoastere a limbii engleze
Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Access) etc
Asigura urmatoarele activitati, urmarind atingerea obiectivelor de performanta trasate de managementul bancii si de superiorul ierarhic sau functional:
Verificarea, monitorizarea, clasificarea si rezolvarea refuzurilor la plata primite de la posesorii de carduri emise de Unicredit Bank:
alegerea motivului de chargeback;
urmărirea termenelor pentru diferitele stadii ale procesului de disputa;
nchiderea cazurilor in funcţie de rezoluţia finala a procesului de disputa.
Monitorizarea, clasificarea si rezolvarea refuzurilor la plata primite de la băncile emitente ale cardurilor utilizate la terminalele ATM si BNA ale UniCredit Bank si la comercianţii cu care banca are ncheiate contracte de acceptare la plata a cardurilor:
solicitarea, prin intermediul sucursalelor unde comercianţii au conturi deschise, a documentelor justificatoare care au stat la baza tranzacţiilor;
solicitarea, prin intemediul departamentelor abilitate a jurnalelor si reconcilierilor de ATMBNA;
luarea deciziei in ceea ce priveşte continuarea procesului de disputa;
urmărirea termenelor pentru diferitele stadii ale procesului de disputa;
nchiderea cazurilor in funcţie de rezoluţia finala a procesului de disputa.
Verificarea, urmărirea si soluţionarea solicitărilor tip copy request primite, din punct de vedere al activităţii de acceptare.
Stabilirea necesitaţii iniţierii, iniţierea si urmărirea solicitărilor tip copy request, din punct de vedere al activităţii de emitere.
Urmărirea si conformarea permanenta la regulile organizaţiilor internaţionale de carduri care reglementează activitatea de dispute.
Investigarea si deblocarea la cerere a sumelor blocate incorect ca urmare a unor tranzactii efectuate prin intermediul cardului.
Aplica cunostinteleexpertiza acumulata si are o atitudine proactiva in gasirea solutiilor si rezolvarea problemelor.
Asigura realizarea, implementarea si actualizarea permanenta a mecanismelor de control, a procedurilor si a instructiunilor interne ce reglementeaza activitatea efectuata, in conformitate cu regulamentele si legislatia in vigoare.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
RETAIL BANKING OFFICER - BUCURESTI Aplica fara CV | |
Call Center Officer - Divizia Operatiuni BUCURESTI, | |
Customer Relationship Officer @ ING Point Afi Cotroceni Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (9) |
Raporteaza eroarea la