Responsabil analiza dosare credit

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Responsabil analiza dosare credit active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.04.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Ai abilitati de comunicare si esti orientat catre succes;
    Te adaptezi usor in functie de situatie si esti deschis catre noi idei si persoane;
    Ai perseverenta si dorinta de a avansa in cariera;
    Iti place lucrul in echipa si de asemena poti lucra si individual;
    Iti place sa muncesti si esti dispusa sa investesti timp si efort pentru a-ti atinge obiectivele.

    Responsabilitati

    Gestionarea apelurilor cu clientii;
    Asumarea deciziei de creditare conform procedurii in vigoare;
    Gestionarea aplicatiilor de imprumut ale clientilor;
    Verificarea conditiilor de eligibilitate ale clientilor;
    Furnizarea raspunsurilor la solicitarile clientilor;
    Asigurarea unui nivel inalt de calitate al serviciilor de reprezentare in conformitate cu standardele stabilite de catre companie;
    Raportarea constanta catre superiorul direct si management;
    Implicare si determinare in atingerea target-ului;
    Alte responsabilitati necesare in desfasurarea activitatii.

    Alte informatii

    Programul de lucru:

    de Luni pana Vineri 8 ore + 1 ora pauza in intervalul 09:00 – 20:00 (2 ture: 09:00-18:00 sau 11:00–20:00)
    Sambata – 09:00-18:00 (optional)

    Consideram avantaje:
    experienta in analiza de credite;
    motivare si flexibilitate;
    abilitati excelente de comunicare si determinare;
    orientare catre rezultate si abilitate de lucru sub presiun.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (121)