Ofiter analiza credite

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Ofiter analiza credite active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.04.2020
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Ai abilitati de comunicare si esti orientat catre success
    te adaptezi usor in functie de situatie si esti deschis catre noi idei si persoane
    ai perseverenta si dorinta de a avansa in cariera
    iti place lucrul in echipa si de asemena poti lucra si individual
    iti place sa muncesti si esti dispusa sa investesti timp si efort pentru a-ti atinge obiectivele

    Responsabilitati

    Responsabilitatile tale in cadrul echipei:
    gestionarea apelurilor cu clientii
    asumarea deciziei de creditare conform procedurii in vigoare
    gestionarea aplicatiilor de imprumut ale clientilor
    verificarea conditiilor de eligibilitate ale clientilor
    furnizarea raspunsurilor la solicitarile clientilor
    asigurarea unui nivel inalt de calitate al serviciilor de reprezentare in conformitate cu standardele stabilite de catre companie
    raportarea constanta catre superiorul direct si management
    implicare si determinare in atingerea target-ului
    alte responsabilitati necesare in desfasurarea activitatii

    Alte informatii

    Consideram avantaje:
    experienta in analiza de credite
    motivare si flexibilitate
    abilitati excelente de comunicare si determinare
    orientare catre rezultate si abilitate de lucru sub presiune