Ofiter analiza credite
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile Ofiter analiza credite active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.04.2020 |
Remote work: | On-site |
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Ai abilitati de comunicare si esti orientat catre success
te adaptezi usor in functie de situatie si esti deschis catre noi idei si persoane
ai perseverenta si dorinta de a avansa in cariera
iti place lucrul in echipa si de asemena poti lucra si individual
iti place sa muncesti si esti dispusa sa investesti timp si efort pentru a-ti atinge obiectivele
Responsabilitatile tale in cadrul echipei:
gestionarea apelurilor cu clientii
asumarea deciziei de creditare conform procedurii in vigoare
gestionarea aplicatiilor de imprumut ale clientilor
verificarea conditiilor de eligibilitate ale clientilor
furnizarea raspunsurilor la solicitarile clientilor
asigurarea unui nivel inalt de calitate al serviciilor de reprezentare in conformitate cu standardele stabilite de catre companie
raportarea constanta catre superiorul direct si management
implicare si determinare in atingerea target-ului
alte responsabilitati necesare in desfasurarea activitatii
Consideram avantaje:
experienta in analiza de credite
motivare si flexibilitate
abilitati excelente de comunicare si determinare
orientare catre rezultate si abilitate de lucru sub presiune
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Vanzari Credite pentru Institutie Financiara BUCURESTI, | |
Analist Credite Retail BUCURESTI, | |
Administrator Credite Retail BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (49) |
Raporteaza eroarea la