Controlor de gestiune (Sediul central)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Controlor de gestiune (Sediul central) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.01.2020
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 în lume, prezent în 17 tari, cu peste 3.700 magazine si aproape 350.000 de angajati.

    Primul magazin din tara noastra a fost deschis la 7 noiembrie 2006, în cartierul Titan, iar în prezent Auchan România numără 33 de hipermarketuri, o retea de magazine MyAuchan si 10.000 de angajati.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivati, implicati, responsabili si ambitiosi.Daca iti doresti sa activezi intr-un mediu de lucru civilizat si colegial, cu numeroase posibilitati de implinire profesionala, trimite CV-ul direct pe acest site sau creaza-ti cont pe site-ul www.auchan.ro, sectiunea Cariera.

    Cerinte

    Studii superioare absolvite
    Excelente cunostinte MC Office
    5 ani experienta intr-un rol similar
    Usurinta in lucrul cu cifrele, atentie la detalii, aptitudini manageriale
    Are un nivel ridicat de comunicare si adaptare, puternic orientat/a spre performanta
    Are initiativa,este corect/a si eficient/a.

    Responsabilitati

    Contribuie la optimizarea rezultatelor total societate si la nivelul tuturor formatelor printr-o analiza detaliata si pertinenta a performantelor
    Analizeaza, difuzeaza si anima in fata echipelor rezultatele saptamanale, anuale, sezoniere la nivel de perimetru magazin formate
    Este actor important in sinergiile nationale si internationale
    Consiliaza echipele in privinta organizarii si pilotarii planului de actiune pentru atingerea obiectivelor fixate
    Este contraputere constructiva si pozitiva in construirea bugetelor si angajamentelor impreuna cu echipele din Directiunea Produs, magazine si partenerii externi
    Vine in sprijinul echipelor in construirea obiectivelor economice in acord cu proiectele comerciale si de format
    Este garantul respectarii procedurilor, informeaza si formeaza permanent echipele in legatura cu modificarile survenite, asigura controlul intern in perimetrul sau, se asigura de respectarea legislatiei in vigoare, codului etic si a politicilor comerciale.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>