Manager de librarie - Deva, Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cărturești active.


Vezi toate job-urile Manager de librarie - Deva, Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Cărturești
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Deva
  • Timisoara
  • Actualizat la: 14.11.2019
    Scurta descriere a companiei

    La Cărturești ne străduim zi de zi să le facem viața mai frumoasă tuturor celor care ne trec pragul, să le împlinim așteptările, să îi delectăm și să îi surprindem plăcut cu produsele și serviciile noastre. Construim librării frumoase și primitoare, lucrând cu unii dintre cei mai renumiți arhitecți, selectăm cele mai bune cărți, titluri de muzică și filme, alegem cele mai ingenioase și mai atrăgătoare cadouri și obiecte de design, organizăm și găzduim sute de ateliere și evenimente interesante, ne implicăm în viața comunității și susținem proiecte culturale și sociale.

    Considerat de revista Forbes drept cel mai cool brand românesc în 2014, Cărturești împlinește în curând 15 ani de când a deschis prima librărie, într- o clădire bucureşteană de pe Strada Edgar Quinet, nr. 9. De atunci, am fost incluși de trei ori în selecția Superbrands, am creat împreună cu OAR cel mai mare festival urban din București, Street Delivery (cu versiuni locale în Iași, Timișoara și de anul acesta în Cluj), am găzduit și organizat mii de evenimente culturale în cele 17 librării din rețea.

    Acest lucru este posibil cu contribuția entuziastă și generoasă a tuturor celor care lucrează la Cărturești.

    Cărturești este o organizație 100% românească, cu un management antreprenorial, activ, implicat și preocupat de bunul mers al lucrurilor, unde vei putea beneficia de:

    Oportunitatea de a contribui creativ la continua transformare a Cărturești prin procesele consultative din interiorul organizației unde cele mai bune sugestii/ idei sunt și puse în practică;
    Sprijin și încurajare în identificarea și realizarea obiectivelor profesionale și personale;
    Interesul organizației și managementului pentru persoana reală;
    Programe de training cu adresabilitate specifică dar și generală, atât de dezvoltare profesională, cât și personală;
    Oportunități de creștere și dezvoltare în interiorul organizației (echipe de achiziții, departamentul online, resurse umane, IT, PR și marketing, financiar și contabilitate);
    Oportunități de exprimare/ dezvoltare a creativității prin implicarea în proiectele și acțiunile Cărturești (Street Delivery, ROD/ Romanian Design și multe altele).

    Cerinte

    rnncepe cu noi următorul capitol!rnrnCăutăm pe cineva care să iubească oamenii cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care și dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.rnrnCineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi n vacanță. Cineva care se nțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.rnrnCăutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri ntr-o echipă și să sărbătorească n echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani ntr-un domeniu din retail. Un om care nțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte n Excel, dar și să vorbească face-to-face cu oamenii pe care i coordonează.rnrnCăutăm pe cineva care să ne inspire și de la care să nvățăm. Cineva care se nțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor. Un om care știe cnd să ia pauză și cnd să și suflece mnecile și să se apuce de treabă.rnrnCăutăm pe cineva care să se simtă ca acasă n Cărturești.

    Responsabilitati

    CE AI DE FĂCUT:rnrnRecrutezi, formezi dezvolți o echipă n care toată lumea se simte binernPlanifici, organizezi supervizezi activitățile din librăriernAnalizezi indicatorii de performanță și lucrezi la mbunătățirea lorrnTe asiguri că serviciile librăriei sunt la standardele CărtureștirnPui n practică și urmărești rezultatele acțiunilor de marketing și promovarernTe asiguri că toate merg bine n librărie (echipamente, mobilier etc.)rnReprezinți Cărturești n relațiile cu cititorii, furnizorii și autoritățilernColaborezi cu colegii din celelalte librării și din departamentele de suport.rnrnBENEFICIILE TALE:rnrnNivelul de salarizare variază n funcție de abilitățile și experiența ta.rnBonusuri de performanță n funcție de rezultatele librăriei șisau ale tale.rnTichete de masă.rnAsigurare de sănătate.rnDecont de transport.rnPrimă de vacanță.rnDiscount special la toate cumpărăturile din Cărturești.rnrnȘI CEVA N PLUS:rnrnParticipi la traininguri interne și ai invitații la conferințe, workshopuri, concerte sau alte evenimente culturale. Ești mereu la curent cu noutățile din domeniu cunoști oameni interesanți și personalități din lumea culturală.rnrnTe poți implica n proiecte interdepartamentale și ți poți vedea ideile implementate n librării.rnrnPoți călători n țară n cadrul schimburilor de experiență ntre librăriile din rețea.rnrnAi cei mai cool colegi, iar extensia biroului tău este o librărie ntreagă.