Responsabil Procesare Comenzi ( part - time - 6h)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Responsabil Procesare Comenzi ( part - time - 6h) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.10.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group recruteaza candidati pentru rolul de Reponsabil Procesare Comezi, pentru una dintre cele mai mari companii la nivel global, care activeaza in domeniul tutunului.rnrnCerinte:rnrnMinim studii medii finalizate;rnMinim 6 luni experienta in Vanzari Call Center Suport vanzari Back office Procesare comenzi;rnAtentie la detalii;rnAbilitati excelente de comunicare, ascultare, orientare catre client;rnCompetente excelente de negociere in vanzare;rnAbilitatea de a empatiza cu clientii;rnBune abilitati de operare pe calculator si data entry;rnCapacitatea de a identifica si evalua nevoile clientilor;rnCapacitatea de a oferi informatii complete, valide si corecte care clienti.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:rnrnMonitorizarea vanzarilor in vederea atingerii strategiei de business a companiei;rnProcesare comenzi cu atentie la detalii si acuratete;rnConstruirea unei relatii bune cu clientii;rnOferirea de informatii valide, corecte si complete catre clienti prin folosirea metodelor potrivite;rnPreluarea cerintelor clientilor si oferirea de solutii si alternative in timpul alocat; efectuarea de follow-up pentru a se asigura rezolvarea situatiilor;rnIndeplinirea targetului individual si de echipa, atat de vanzari cat si de apeluri;rnUrmarirea procedurilor si politicilor companiei;rnMentinerea comunicarii cu clientii si raportarea problemelor aparute;rnInregistrarea interactiunilor cu clientii si a detaliilor interactiunilor.

    Alte informatii

    Beneficii:rnrnPachet salarial atractiv;rnTichete de masa;rnAsigurare medicala privata;rnProgram de lucru part-time: L-V, 08.00 14.30 sau 15.00 15.30rnMediu profesionist de lucru.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Remote

    Remote

    Vezi job-uri similare (285)