Coordonator TelesalesTeam Leader Outbound - perioada determinata 1 an

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile Coordonator TelesalesTeam Leader Outbound - perioada determinata 1 an active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.11.2019
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Studii superioare

    Experienta in BranchCall Center de minimum 1 an

    Experienta de vanzari

    Abilitati de comunicare si persuasiune

    Cunostinte solide de operare PC: MS Office si limba engleza nivel avansat

    Management de echipe sisau activitatiproiecte

    Cunoasterea normelor din sectorul bancar, portofoliului de produse si servicii oferite de banca.

    Orientat catre client si solutii

    Abilitati interpersonale

    Abilitati analitice si orientare detalii

    Abilitati de organizare, planificare si prezentare structurata

    Personalitate creativa si proactiva

    Cunostinte operationale in proiectele outbound constituie un avantaj

    Responsabilitati

    Dezvolta proceduriprocese eficiente si scenarii de apel in scopul cresterii vanzarilor

    Colaboreaza cu departamentele de vanzari si departamentul de marketing pentru sustinerea campaniilor comerciale sau orice alte proiecte in care clientii sunt interesati de informatii referitoare la produsele si serviciile UniCredit

    Colaboreaza cu departamentele interne ale bancii pentru a imbunatati constant campaniile de abordare proactiva dar si reactiva prin care se ofera consiliere clientilor

    Escaladeaza catre superiori problemele intampinate de catre echipa de TelesalesLoyalty si colaboreaza impreuna cu TL Outbound si cu celelalte departamente in implementarea si imbunatatirea proiectelorcampaniilor interne

    Dezvolta platformele tehnice si comerciale corespunzatoare pentru activitatile de consiliere si de vanzare prin telefon

    Se asigura ca toti consultantii din echipa ofera informatii, suport si consiliere telefonica si scrisa in privinta produselor si serviciilor oferite de banca atat potentialilor si actualilor clienti persoane fizice, incluzand si aria specifica de Insurance

    Colaboreaza cu Regional Managerii UCB dar si Ucfin pentru sustinerea oricaror solicitari de creditare si se asigura impreuna cu acestia ca se obtin discount-urile necesare si in functie de obiectivele de business in proiectele de retentie a clientilor in portofoliul bancii

    Monitorizeaza activitatea consultantilor pe apelurimail-uri pentru clientii care sunt interesati de consiliere sau in vederea achizitionarii produselor UniCredit persoane fizice - atat din campaniile stabilite intern cat si pe clientii care au aplicat pe Website-ul UCBalte site-uri partenere.

    Ofera feedback regulat consultantilor din echipa si sustine cu acestia sesiuni de indrumare cu privire la activitatea lor, asigurand indeplinirea obiectivelor de business

    Organizeaza sesiuni de insusire cunostinte si dezvoltare abilitati pentru angajatii din echipa

    Se asigura de integrarea si pregatirea angajatilor noi in echipa si de solicitarea userilor pentru aplicatiile internesi asigura buna desfasurare a activitatii

    Se implica in dezoltarea proceselor de vanzare care corespund nevoi identificate si monitorizeaza implementarea fluxurilor din campaniile agreate, implicandu-se in toate etapele procesului de consiliere sau vanzare

    Este responsabil de planificarea proiectelor si incadrarea in deadline-uri dar si de organizarea eficienta a programului de lucru in cadrul echipei

    Se asigura de includerea corespunzatoare a campaniilor in auto-dialer dar si repartizarea consultatilor in functie de skill group-ul aferent campaniilor incluse in auto-dialer si monitorizeaza apelarile manuale (de follow-up)

    Furnizeaza rapoarte zilnicesaptamanalelunare cu privire la activitate.

    Preia feedback-ul de la membri echipei dar si din conversatiile telefonice evaluate si propune sugestii de imbunatatire flux de lucru

    Se asigura de acuratetea inregistrarilor corespunzatore din sistemele de CRM pentru interactiunille consultantilor cu clientii

    Escaladeaza catre departamentele de ICT, Operatiuni, Risk Operational, FraudaRisk situatiile care pot implica un risc pentru banca

    Dezvolta, implementeaza si revizuieste responsabilitatile principale ale subordonatilor impreuna cu TL Outbound si Managerul de Contact Center.

    Validarea activitatilor de back-office si asigurarea verificarilor necesare pentru a asigura principiul de 4 eyes

    Monitorizarea dar si Asigurarea arhivarilor comunicarilor vocale si online in procesele de vanzare la distanta si a operatiunilor realizate prin telefon

    Asigura suportul si pregatirea echipei pentru ca acesta sa poata functiona ca back-up pe liniile de Inbound cand se identifica o prioritate de business