Analist Financiar Oradea

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A active.


Vezi toate job-urile Analist Financiar Oradea active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Oradea
  • Actualizat la: 21.02.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat.

    Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).
    In prezent suntem activi pe piata financiara cu 18 agentii deschise in 16 orase mari ale Romaniei.

    Cerinte

    - Studii superioare economice finalizate;
    - Experienta profesionala de minim 3 ani;
    - Experienta in domeniul serviciilor financiare bancare constituie avantaj;
    - Cunostinte avansate de Microsoft Office - in special Excel;
    - Abilitati relevante de comunicare, coordonare, orientare catre clienti si catre atingerea obiectivelor impuse;
    - Abilitati foarte bune de negociere, vanzare si recuperare creante;
    - Grad inalt de profesionalism;
    - Persoana activa, pozitiva, orientata spre rezultate, sociabila, dinamica, responsabila, punctuala;
    - Abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, cu capacitatea de rezolvare prompta a problemelor si de prioritizare a obiectivelor tinta planificate.

    Responsabilitati

    - Promoveaza imaginea si produsele oferite de Easy Credit, informeaza si consiliaza clientii;
    - Preia apelurile telefonice, discuta cu clientii la sediu si recontacteaza clientii din baza de date;
    - Intocmeste dosarul de credit, in baza solicitarilor primite;
    - Inainteaza propunerile legale de aprobarearefuzul produsului de creditare in vederea analizei si aprobarii;
    - Gestioneaza contractele in aplicatiile interne;
    - Monitorizeaza derularea contractelor, incasarea ratelor si a dobanzilor la scadentele stabilite;
    - Contacteaza clientii pentru anuntarea urmatoarelor scadente; contacteaza clientii restantieri in vederea recuperarii creantelor societatii;
    - Duce la indeplinire targetele lunare stabilite de catre conducere si se ocupa activ de cresterea portofoliului de clienti;
    - Intocmeste diverse rapoarte cu privire la activitate (situatii privind clienti interesati de creditare si situatii privind incasarile de la clienti cu contracte de credit in derulare).

    Alte informatii

    - Un mediu de lucru placut, dinamic, cu oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul financiar-bancar;
    - Posibilitatea de a lucra in cadrul unei societati cu o cultura organizationala solida ce incurajeaza si sprijina performantele angajatilor;
    - Participarea la programe de dezvoltare profesionala;
    - Sprijin permanent din partea colegilor.
    - Contract de munca pe o perioada nedeterminata;
    -Tichete de masa.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Oradea,

    Aplica fara CV
    Iasi, Oradea, Timisoara,

    Aplica fara CV
    Oradea,

    Vezi job-uri similare (4)