Asistent achizitii-sediul central Kika Mobilier
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile XXXLutz Mobilier active.Vezi toate job-urile Asistent achizitii-sediul central Kika Mobilier active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | XXXLutz Mobilier |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.09.2019 |
Remote work: | On-site |
Descrierea companiei
Te invităm în marea familie XXXLUTZ, unde te aşteaptă şcolarizări în cadrul unei echipe dedicate, recompense financiare orientate către performanţă şi opţiuni atractive pentru dezvoltarea ta profesională! Compania XXXLutz KG a fost înfiinţată în 1945 în Austria. Din 1973 menţine o politică de expansiune constantă, iar în ultimii ani a deschis în jur de 10 magazine noi pe an.
În total grupul XXXLutz operează 320 de filialede angajaţi activează în cadrul grupului, acesta fiind în prezent în top 3 cei mai mari retaileri de mobilier.
Lucrează la XXXLutz !
XXXLutz oferă de peste 70 de ani locuri de muncă atractive și sigure cu oportunități excelente de promovare și câștig. Pestede angajați se dezvoltă zilnic în cele mai variate domenii de activitate și departamente.
Daca esti o persoana ce isi doreste sa se dezvolte profesional in domeniul comertului, vrei mai mult de la viata, esti pozitiva si gata de a descoperi o lume plina de provocari, alatura-te si creste cu XXXLutz.
Lucrează într-o companie de succes, modernă și inovatoare, în continuă expansiune!
Cautam si credem in oameni ca tine !
Profil:
Studii superioare absolvite ( in domeniul economic reprezintă un avantaj);
Cunoștințe foarte bune in domeniul pachetului MS-Office;
Cunoștințe bune de limba engleză;
Cunoștințe de limba germană, minim nivel incepător -reprezintă avantaj;
Stil de lucru organizat şi precis;
Flexibilitate, seriozitate; atitudine deschisă şi optimistă;
Mod de gandire şi acţionare interdepartamental, orientat către client;
Personalitate deschisă, adaptabilitate mare şi bună relaționare profesională;
Dorința de dezvoltare profesională si personală permanentă;
Dinamism şi rezistentă la stres.
Susține achizitorul şi departamentul in toate măsurile organizatorice;
Administrează baza de date a furnizorilor şi articolelor;
Derulează activități de achiziționare stabilite pentru grupele de mărfuri alocate;
Asigură stocul primelor comenzi şi al articolelor aflate in promoție aferent sarcinilor de vanzare şi cerințelor stabilite;
Oferă sprijin la intocmirea contractelor de achiziție şi derularea contractelor incheiate conform prevederilor contractuale;
Indeplinește activități de planificare, organizare, coordonare, control si evaluare aferente grupelor sale de produse;
Administrează fişele de produs;
Colaborează la verificarea facturilor şi la reclamații;
Pregătește documentația pentru stabilirea preturilor şi implementează utilizarea corectă a acestora;
Culege şi prelucrează informațiile interne şi externe necesare pentru stabilirea corectă a preţurilor de vanzare;
Pregătește redactarea de analize de preț şi de marja de acoperire;
Asigură comandarea articolelor după necesitate si cerințe;
Verifică şi introduce (listează) datele produselor in sistemul informatic;
Corectează prospectele conform indicațiilor primite de la achizitor;
Se ocupă de introducerea şi ajustarea termenelor de livrare in Axapta;
Răspunde pentru desfășurarea proiectelor şi termenele lor limita.
Oferta:
Oportunitatea de a te alătura unei companii multinaţionale in expansiune
Pachet salarial atractiv
Tichete de masă
Abonament clinică medicală privată
Transport asigurat de la statia de metrou Păcii la kika şi retur
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Specialist achizitii Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (28) |
Raporteaza eroarea la