Profesor limba engleza

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Studii universitare: Facultatea de Limbi si Literaturi Straine /Facultatea de Litere si/sau Studii de Predare (pedagogie)
    Nivel de cunostinte de limba straina: engleza “proficient”
    Experienta de 1-2 ani pe o pozitie similara
    Foarte bune abilitati de predare
    Bune abilitati de planificare a timpului si volumului de munca
    Excelente abilitati de comunicare; flexibilitate, deschidere si adaptabilitate
    Capacitate de a lucra in echipa, dar si individual
    Implicare si capacitate de a lucra cu putina supervizare
    Initiativa si inclinare spre actiune
    Spontaneitate, inventivitate, dorinta de autoperfectionare.

    Responsabilitati

    • -predarea astfel incat cursantul sa ajunga sa indeplineasca criteriile nivelului de limba pe care a fost alocat
    • -mentinerea standardului de calitate in ceea ce priveste serviciile companiei
    • -perfectionarea si inovarea continua in vederea imbunatatirii metodei de predare
    • -evaluarea initiala a cursantilor (prin testul de evaluare a cunostintelor si testul de evaluare a nevoilor) si confirmarea nivelului cursantilor dupa primele 2, maxim 4 sesiuni de curs
    • -alcatuirea curriculumului cursului si a obiectivelor acestuia, daca este cazul (dupa primele 2 sedinte de curs, sau anticipat in functie de proiect)
    • -completarea permanenta a dosarului grupei (pe suport fizic sau electronic)
    • -crearea unui plan de lectie pentru fiecare sesiune de curs
    • -sustinerea lectiilor pe baza curriculumului si imbogatirea permanenta a acestora prin crearea de materiale si de lectii adaptate nevoilor de comunicare si resurselor de invatare ale cursantilor
    • -adaptarea programului tinand cont de dorintele si nevoile clientului, atunci cand este cazul (in functie de tipul proiectului de curs), pornind de la programul de lucru al profesorului si fara sa se intercaleze cu alte cursuri sau intalniri saptamanale
    • -mentinerea comunicarii cu clientii pe toata durata cursului pentru a asigura o buna desfasurare a acestuia, respectand procedurile in vigoare
    • -obtinerea feedbackului initial de la clienti dupa primele ore de curs, a feedbackului de la jumatatea si finalul cursului (unde este cazul); punerea in practica imediata (la lectia urmatoare sau pe loc) a sugestiilor cursantilor in urma discutiei purtate cu acestia si cu coordonatorul de curs
    • -participarea la programul de inductie, conform calendarului stabilit de departamentul educational (dupa caz)
    • -participarea la programul de mentoring, conform procedurii si calendarului stabilit de departamentul educational si mentori (dupa caz)
    • -participarea la sesiunile de training, conform calendarului stabilit de departamentul educational
    • -obtinerea certificarilor de predare la standardele companiei, prin participarea la training-urile propuse, dupa cum este stabilit in Career Path si agreat impreuna cu coordonatorii de curs in intalnirile pentru setarea obiectivelor
    • -actualizarea si imbunatatirea cunostintelor si a metodei de predare prin observarea lectiilor altor colegi (peer observation – numarul minim al acestora fiind stabilit de catre responsabilii de proiect, in intalnirea pentru setarea obiectivelor), consultarea permanenta cu senior language trainers, coordonatorii educationali, dar si prin consultarea literaturii de specialitate, participarea la cursuri si seminarii externe
    • -sustinerea unor sesiuni de training, conform procedurii stabilite de departamentul educational (dupa caz).