Responsabil Relatii Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BIA Human Resource Management Services active.


Vezi toate job-urile Responsabil Relatii Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Imobiliare - Real Estate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.09.2019
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a fost infiintata in anul 1992, fiind una dintre primele companii de resurse umane din Romania. Compania a inceput prin a oferi servicii de executive search si s-a dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania.
    Ulterior, in portofoliul nostru au fost adaugate servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.
    BIA HR este unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, de aceea suntem alaturi de managerii de HR de peste doua decenii. Astfel, de mai bine de 25 de ani, partenerii nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate care au ales sa lucreze cu noi, au beneficiat de cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si de beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.
    Din momentul intrarii in vigoare a GDPR-ului, BIA a luat toate masurile necesare pentru a asigura respectarea noilor standarde privind protectia datelor si continua sa trateze cu un interes crescut acest aspect. In acest sens investim constant in cresterea nivelului de securitate a sistemelor de prelucrare date si in instruirea propriilor angajati. Pe langa aspectul legal implicat, acest demers a presupus implementarea de masuri tehnice suplimentare in vederea protectiei datelor, dar si o eficienta operationala mai mare. Respectarea GDPR-ului a crescut increderea si loialitatea partenerilor nostri si a adus satisfactie propriilor angajati.

    Cerinte

    - Absolvent de studii superioare;
    - Experienta de minimum 1 an in comunicarea si relatiile cu clientii;
    - Bune abilitati de comunicare si relationare;
    - Orientare catre client si rezultate;
    - Cunostinte de limba engleza - mediu/avansat;
    - Cunostinte de operare ale pachetului Microsoft: Office, Excel;

    Responsabilitati

    - Interactiunea telefonica cu clientii companiei in vederea identificarii problemelor;
    - Inregistrarea si centralizarea sesizarilor/reclamatiilor (interne si externe);
    - Gestionarea bazei de date (clienti) intr-un soft intern;
    - Solutionarea solicitarilor in softul intern al companiei;
    - Buna colaborare si comunicare cu celalalte departamente interne ale companiei;
    - Eliberarea documentelor/adeverintelor solicitate de clienti;
    - Activitati de verificare solduri, documente si dosare clienti;

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Salariu motivant;
    - Activitate desfasurata in cadrul unei companii multinationale cu renume pe piata;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BIA Human Resource Management Services. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BIA Human Resource Management Services >>