Asistent manager (zona Militari)

Angajator: WEDOHR
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Giurgiu
  • Actualizat la: 17.09.2019
    Scurta descriere a companiei

    WeDoHR team, with more than 15 years of experience in the field of Human Resources, provides complete, professional and dedicated services to the specific needs of our clients in the field of human resources management.
    The role of WEDOHR as a provider of recruitment services for our clients is to enable partners to focus on business development and take on the role of identifying and attracting the most suitable candidates for partner organisations.

    Cerinte


    Studii mediisuperioare
    Cunostinte de limba engleza scris-vorbit fluent
    Pachetul MS Office-cunoasterea la nivel avansat.
    Experienta intr-un post de asistent manager de 2-3 ani.

    Responsabilitati

    Activitate tipica de secretariat: raspuns telefon, primire clienti, transmitere fax-uri;
    Tehnoredactare, printare, scanare, arhivare documente
    Preluarea apelurilor si directionarea acestora catre manager
    Distribuirea corespondentei
    Se ocupă de corespondenţa (email, fax, poştă ) şi redactează răspunsuri la aceasta (n măsura n care este abilitată să facă acest lucru);
    Responsabila cu transmiterea comunicarilor interne
    Realizeaza rezervari la hotelrestaurant pentru reprezentantii societatii si pentru parteneri
    Asigura suport departamentului de contabilitate la indosarierea documentelor, intocmirea a diverse rapoarte solicitate de departament
    Emitere factura , chitanta, un aviz.

    Alte informatii

    Programul este Luni-Vineri 9:-18:00
    Pasul 1: Interviul cu HR
    Pasul 2: interviu cu managementul companiei angajatoare
    Pasul 3: primirea ofertei